/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
GeForce 4 MX440 og TV-out
Fra : Currant
Vist : 354 gange
40 point
Dato : 05-10-02 15:46

Hejsa...

Jeg har et GeForce 4 MX440 med TV-out, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal få computeren til at bruge tv-outet... Grafikkortet har ikke en almindelig TV-chip... Det er noget med at nVidia synes at de har lavet noget nyt smart noget ved navn NV17... Dvs at TVTool ikke kan finde nogen TV-chip på mit kort... Hvilket program skal jeg så bruge til det? - og hvordan skal jeg gøre?

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 40 point
Dato : 05-10-02 22:46

hvis du højreklikker på skrivebordet --> vælger egenskaber ---> vælger fanebladet indstillinger---> trykker på avanceret (der kommer et nyt vindue) herinde kan du kigge på de forskelige faneblade...... en af dem hedder hos mig (mit er en ældre NVIDIA) valg af enhed.....

Men et eller andet sted på en af disse faneblade er der mulighed for at sætte den over på tv....på nogen graffikkort med tv-out skal der være forbindelse til fjernsynet før du trykker på knappen avanceret, ellers vil muligheden med tv ikke kunne vælges......
Håber det var svar nok ellers må du skrive igen

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 06-10-02 11:42

Okay, det har jeg prøvet nu, men den vil ikke finde mit fjernsyn... Skærmen (TV'et) er sort og når jeg trykker på "Registrer skærme" flimrer den ganske kortvarigt... Så en eller anden form for forbindelse er der, men der kommer ikke noget "billede" og computeren giver mig stadig ikke mulighed for at slå den over på tv...

Kan du hjælpe mig videre?

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 06-10-02 11:44

Okay, det har jeg prøvet nu, men den vil ikke finde mit fjernsyn... Skærmen (TV'et) er sort og når jeg trykker på "Registrer skærme" flimrer den ganske kortvarigt... Så en eller anden form for forbindelse er der, men der kommer ikke noget "billede" og computeren giver mig stadig ikke mulighed for at slå den over på tv...

Kan du hjælpe mig videre?

Kommentar
Fra : rockshock

Dato : 27-12-02 19:39

jeg har også samme problem med 3d blaster 4 mx420.. hvet noen om noen programmer som jeg kan bruke for det?

Kommentar
Fra : Onizuka

Dato : 27-04-03 17:19

Jeg har også det samme problem.

Jeg har et Chaintech GeForce4 MX 440 TV-Out (NV17) + DVI