/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Welsh terrier søges
Fra : Dullermaren
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 05-10-02 15:25

Hejsa!
jeg søger en Welsh terrier tæve hvalp, hun skal ikke bruges til udstilling / avl, så det gør ikke det mindste om hun har skønheds fejl, Hvis der er nogen der har sådan en "dame" , med eller uden papirer, vil vi gerne høre fra jer. også hvis i bare kender nogen der har welsh terrier,( de er svære at finde)
Dorte.
bsjessen@post6.tele.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-10-02 16:40

Hov forkert adresse : http://www.tornegaarden.dk/

*smiler*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-10-02 17:05

upse upse Welsh Terrier står der jo, jeg båtnakke antog du snakkede om Springere .... sorry, bare se bort fra mit indlæg .....

måske du så kan finde noget her http://www.mierlas.subnet.dk/

Hilsen Fnollerpige - og endnu engang ups og soory *smiler*

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-02 16:40

Dullermaren wrote:
> Hejsa!
> jeg søger en Welsh terrier tæve hvalp, hun skal ikke bruges til
> udstilling / avl, så det gør ikke det mindste om hun har skønheds
> fejl, Hvis der er nogen der har sådan en "dame" , med eller uden
> papirer, vil vi gerne høre fra jer. også hvis i bare kender nogen der
> har welsh terrier,( de er svære at finde)
> Dorte.
> bsjessen@post6.tele.dk

Hej Dorte

Du kan prøve at kontakte Elin der opdrætter welsh terrier.
Tlf.: 98977969
Hun bor i Hirtshals.

Venlig hilsen
Anja R.

--
Se mine hunde på:
http://home19.inet.tele.dk/japanese/
--

Kommentar
Fra : lillian

Dato : 06-10-02 00:20

Hej.

Du kan prøve Dansk Terrier Klub.
http//www.dansk-terrier.klub.dk
Hilsen
lillian

Godkendelse af svar
Fra : Dullermaren

Dato : 08-10-02 14:02

Tak for svaret Anja R..
Jeg ringede som foreslået til Elin, hun "sendte" mig videre til Hanna Dolby i Dronninglund
der fik 3 tæve hvalpe i går, så nu er vi "skrevet op" til en lille dame. Hele familien glæder sig til om 6 uger   når vi skal op og møde hende. Tusinde tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 22-09-03 13:36

nu er der snart gået et år siden min sidste kommentar om ovenstående, vi har haft vores hvalp siden dec. og hun har levet 100% op til vores forventninger,- hun har terriernes selvsikkerhed ( tror selv hun er en grand danouir ) er utrolig legesyg, og super social og hele familiens kælepot, den eneste der ikke er helt begejstrede er vores orpington høne ,- den har opdaget at hunden mener den er nederst i fødekæden.