/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Datafejl cyklisk redudancheck
Fra : anetteogjesper
Vist : 810 gange
16 point
Dato : 03-07-05 20:18

Hej
Jeg har solgt spillet sims med expansion pakken sims making magic. Jeg har selv spillet spillet en gang uden nogen problemer, men køber siger den melder denne fejl:
Citat
"der er opstået en fejl under installationen af ikernel.exe. Datafejl cyklisk redudancheck".

Hvad betyder dette og hvad kan der gøres?
mvh
Anette

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 20:25

kan være en fil de mangler i ders OS=styresystem.

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 20:26

ellers google det.

MVH Den sommer søde:)

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 03-07-05 20:39

Redundanscheck

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 20:53

ja det jeg kan finde om det navn lyder som om du ha lavet en kopi og kiggede kun lige hurtig over google og fandt mange der har haft det problem grundet kopi så prøv lige og læs de forums der er :) HF
MVH Tec_Raven:)

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 03-07-05 21:18

Det er ingen kopi og det er ikke ridset....

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 21:20

hmm oki men har du google det så finder du nok ud af hvad det er,det er nok den beste måde og finde ud af det på :)

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 03-07-05 21:29

Der står desværre bare en masse jeg ikke fatter, jeg kunne bare godt bruge en der kunne hjælpe...

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 21:32

ja oki kan også godt være noget svært noget og rode med,men held og lykke med det:) skal nok lige kigge på det og se om jeg kan finde på noget.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 16 point
Dato : 04-07-05 04:37

Tror der er noget galt med købers cd rom drev! Bed ham om at kopiere cd'en over i en mappe på hans harddrev! Hvis det ikke virker er det enten cd drevet eller en ridset disc der er problemet!

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 17-07-05 11:19

Tak for svaret tedd, men jeg kunne desværre ikke finde ud af hvad der ver galt