/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
fire-wall sikring
Fra : binky
Vist : 434 gange
250 point
Dato : 03-07-05 18:39

Min guru, som jeg altid har brugt med hensyn til sikkerhed på PC'-en, er desværre død. Derfor er jeg på herrens mark med sikkerhed. Foreløbig kører jeg AVG, Spy-Doctor og Pest-Patrol. Allesammen free-ware. Hvad er den bedste løsning, for de nævnte programmer er jo tidsbegrænsede. Håber på hjælp.
mvh
binky

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 260 point
Dato : 03-07-05 19:00

Gå ind på www.arlet.dk og www.spywarefri.dk og bliv meget klogere. De link bliver dine fremtidige guruer er jeg sikker på. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 19:53

stort ja til ovenstående fra arne.jacobsen - gå til www.arlet.dk og kig under "min sikkerhedspakke" - så går du bestemt ikke fejl i byen.

ps... gør dig selv en tjeneste og download den lille fil Dcom - som du også finder henvisning til på samme side

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 19:55

hooooov - første linie forsvandt ud i det store cyperspace - men som firewall kan jeg stærkt anbefale sygate personal firewall (gratis ) som du finder her:
http://www.download.com/3001-2092-10184369.html

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-07-05 21:21

Zonealarm er også en udmærket gratis Firewall. Iøvrigt 'binky', så er AVG gratis hvis du vælger den rigtige version.
På min søns PC, den ene af 3 her i huset kører AVG (gratisversion), Zonealarm (gratisversion), og så bruger han AdAware (gratisversion) til at holde spyware ude, og den har kørt sådan i næsten 2 år uden ubudne gæster, og han er en del på 'nettet'.

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 21:57

du finder også det lille program til og lukke af for DCOM på www.grc.com den hedder Dcombumolator ham der laver de programer er knald dygtig laver en masse programer til og gøre windows mere sikker.Spywarefri.dk er også kanon god.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 22:00

Tec_Raven - hvorfor søge videre når den ligger på arlets side (eller rettere - der er direkte linket til den fra arlet til spywarefri.dk )

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-07-05 05:27

Hmm? Spydoctor? Sorry med din Guru!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-07-05 15:39

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 01-08-05 18:26

Tak for svaret arne.jakobsen.