/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ledninger? Puch MAXI KL
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 1216 gange
50 point
Dato : 03-07-05 18:25

Hej..

Er her nogle der ved hvad de tre ledninger skal bruges til der kommer ud af motoren? forlygte? Baglygte o.s.v.

Hvad skal den Sorte bruges til?
Hvad skal den Gule bruges til?
Hvad skal den grønne bruges til?

Mener det er en E50 motor

Mvh Simon

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 03-07-05 20:19

hejsa...

den sorte bruger man til at slukke motoren med, hvis den røre stel slukker knallerten

den gule er fra hovede lys spolen, den levere det strøm der skal bruges til lys på din knalleret

den grønne kommer fra hjælpe lys spolen den bruger man hvis man f.eks. skal have bremselys på eller f.eks. blinklys

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 03-07-05 20:23

Okay.. Så den sorte og den gule skal op i forlygten.. Den gule skal også om til baglygten.. Og den grønne lader jeg ligge..???

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 03-07-05 20:26

jeps... helt rigtig... det er slet ikke så indviklet på de dejlige puchér

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 03-07-05 20:28

Okay.. Mange tak for hjælpen :D Tror jeg vil rende ud og prøve med det samme..

Hygge

P.s. Godkender lige svar når der er lys i lygterne :P

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 03-07-05 20:31

jeps det er bare iordne. ellers skriver du bare igen... hvis der er noget du er itvivel om...