/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Dame sko i str. 34 i Storkøbenhavn?
Fra : kostenoghanen
Vist : 3696 gange
220 point
Dato : 03-07-05 13:56

Er der nogen der kenderet sted hvor man kan købe dame sko i str. 34 ?

Og gerne i Storkøbenhavn.

P.S. lukker med sikkerhed spg.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-07-05 14:17

Ja, på Strøget i København ligger der en forretning, der specielt sælger damesko i små størrelser.
Præcis gadenummer og navn kender jeg ikke, men jeg den ligger på venstre side af Strøget, når du har ryggen til Rådhuspladsen og så ligger den på det stykke før Storkespringvandet, mener det er omkring Jorks Passage.
De har nogle ret lækre modeller, så engang en fed Italiensk model og gik derind, og fandt ud af at de specielt solgte små størrelser, det står faktisk også på vinduet.
...Og hvis du skal bruge løbesko i speciel størrelse, ved jeg at de kan fås hos "Marathon", hvor der ligger en på Østerbrogade for enden af Søerne og en på Frederiksberg.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 230 point
Dato : 03-07-05 14:36

Og hvis du har mod på at købe online, så er her en mulighed med en hel del sko i små størrelser..

http://www.skowolter.dk/indhold/listning.asp?interval=4&type=2&min=32&max=35.5

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 03-07-05 14:45

hej kostenoghanen.
Der ligger en forretning, Kaj Larsen og søn, på H. C. Ørstedsvej 57, København. Deres webadresse er: www.klsko.dk
De har damesko fra str 33 og opefter.
Du kan også prøve på google, skriv damesko små str. Det giver mange muligheder
Mvh Vivi

Godkendelse af svar
Fra : kostenoghanen

Dato : 03-07-05 21:14

Tak for svaret creamygirl.