/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ledningsdiagram til Piaggio NRG MC3
Fra : Bamse82
Vist : 1493 gange
200 point
Dato : 03-07-05 13:49

Hej....

Er der nogen der ligger inde med et ledningsdiagram til ovennævnte scooter???

Vil nemlig gerne montere alarm på denne, og skal dermed benytte et ledningsdiagram til startspærre, fjern-start mm.

Håber i kan hjælpe

MVH

Lasse Kristensen

Accepteret svar
Fra : flames

Modtaget 200 point
Dato : 08-07-05 01:06

http://media.thg.dk/files/pdf/99424000000_Vejledning.pdf

Her er der et diagram... for nogle modeller der skulle være ligesom på en nrg... men ellers alle alarm skal forbindes på samme måde på alle scooter.. det er bare lige det der med farverne;). hehe

Mads

Kommentar
Fra : Bamse82

Dato : 08-07-05 14:14

Det er nemlig lige præcis det med farverne jeg er i tvivl om :D

Men tror godt at dit kan benyttes TAK!

Godkendelse af svar
Fra : Bamse82

Dato : 08-07-05 14:14

Tak for svaret flames.