/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Overføre adresser fra msn til anden msn.
Fra : mej4
Vist : 1309 gange
200 point
Dato : 03-07-05 13:02

Jeg har 2 msn-email konti. Den ene er overfyldt og jeg kan ikke sende fra den/ej finde ud af hvorfor. -- Mit spørgsmå lyder: Hvordan kan jeg flytte mine kontaktpersoner fra min gamle msn til den nye msn email adresse. Er dette muligt når jeg ikke kan sende mails fra min gamle email? Jeg vil gerne være fri for at plotte alle ind igen...
Venlig hilsen Marian

Accepteret svar
Fra : Tec_Raven

Modtaget 210 point
Dato : 03-07-05 13:14

den gamle har du brugt den regl messigt?? for den bliver vist lukket efter en mdr vis man ikke bruger den og tror nok du skal hen og gøre det manuelt det med og flytte dine adr.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-07-05 13:16

Under "kontaktpersoner" kan du klikke på "gem kontaktpersoner" og så hente listen igen.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-07-05 13:32

Hvis du ikke kan åbne din tidligere MSN, kan du naturligvis ikke gemme liste over kontaktpersoner. Er gået ud fra, at du kan åbne, men ikke sende.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 03-07-05 13:47

Til Balcanard : hvis jeg "gemmer kontatkpersoner", gemmer jeg vil kun udkriftet? Jeg vil gerne kunne overføre adresselisten direkte til anden email
Jeg har kunnet logge mig ind på tidligere msn, men selvfølgelig ikke sende, da jeg ikke har lagerplads. Lige nu indtil for en time sidekan jeg kun logge mig på den nye.
Til Tec_Raven...ja jeg har brugt den gamle dagligt...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-05 13:55

Når du alligevel skal skifte mail.adresse - så skift til gmail som er gratis fra google.
Din "nye" hotmail/msnmail kan ikke fremover køre under Outlook Express men det kan gmail............................og der er masser af plads.

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 14:00

ja det lyder som om den er blevet lukket ned, ved ikke hvor mange man kan ha på hotmail,men tror ikke man kan logge på 2 forseldlige adr til hotmail fra messengeren.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-05 14:20

Fra messenger kan du kun logge på een hotmail-adresse
Fra Outlook Express kunne du have flere hotmail-adresser kørende på een gang.
Men hvis den gamle hotmail kørte fra samme comp under OE bør den bare kunne importeres.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-07-05 14:25

Mej4, den liste, som du gemmer, kan du imiddelbart importere i en ny udgave af MSN.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 03-07-05 19:33

Tak for svarene foreløbig.
Til Tec-Raven - det kan godt være du har ret, at man kun kan logge på èn hotmail fra messenger, jeg har skrevet om problemet til msn imorges, men ikke fået svar..
Svar til Ejvind
-Jeg har fra outlook Express fundet ud af hvordan jeg evt kan importere adressekartotek fra en msn konto. Har logget mig på fra OE på min nye msn, men kan ikke logge mig på med min gamle msn, hvor jeg gerne vil have importeret mine adresser -"fordi jeg har logget mig på for mange gange uden held" - mon jeg skal have msn til at åbne konto igen?
Iøvrig har jeg set lidt på Gmail fra Google, men umiddelbart ser det ud som om det er en engelsk version, synes ikke det virker så overskueligt.
Svar til Balcanard
Ja jeg har set den nye msn messenger, hvor man kan importere adrsselister, men jeg kan bare ikke fordi jeg ikke kan logge mig på min gamle msn.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 08-07-05 22:49

Hej Balcanard. Tak for svarene.
Jeg er imidlertid kommet på min gamle msn-hotmail-konto, og har prøvet at importere mine kontakt personer fra den ene til den anden gennem den nye Messenger, men det er faktisk kun de personer som er tilknyttet den nye messenger, som bliver overført...jeg tror ikke det er muligt at flytte de kontakt personer jeg har plottet ind i msn.hotmail til anden msn.hotmail, så jeg må igang med at gøre det manuelt.

Godkendelse af svar
Fra : mej4

Dato : 08-07-05 22:53

Tak for svaret Tec_Raven.
Du har vist ret, jeg må bide i det sure æble og komme igang med tastearbejdet...