/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
MSN email lagerplads pludselig fyldt?
Fra : mej4
Vist : 516 gange
150 point
Dato : 03-07-05 12:57

Fra at være fyldt en femtedel af de de 25 MB lagerplads er min msn email konto pludselig fyldt helt op uden jeg kan se i indbakke mm hvad det er, der pludselig fylder, idet jeg ikke har ret meget i indbakke. Hvordan mon jeg kan finde ud af hvad der fylder så meget? Jeg vil gerne beholde min gamle email uden at skulle købe mig til mere plads.

Venlig hilsen Marian.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 13:04

ligger der noget i sendt post eller slettet post ??????

ps.. din konto burdet være på 250 mb og ikke kun 25

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 13:10

du har ikke lagt nogen mails ned i mappen klader? kan være du skal ha 7,0 messenger vis du ikke har den nu alså ved ikke om det er der for du ikke har 250mb nu.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 03-07-05 13:14

Tak for hurtig tilbagemelding miretdk. Min konto er kun på 25, idet det vist kun er når man opretter en ny man får de 250. Der skulle ikke være noget i slettet eller sendt post som overfylder i den grad.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 13:17

mej4 - jo du får de 250 i og med juni - først kommer 25 og umiddelbart efter kan du opgradere til 250

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 13:22

her er en måde at opgradere
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&t...

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 13:23

min har opdateret sig selv for jeg opdagede først at jeg havde fået de 250mb her for en lille uge siden ;) men prøv og og installere messenger igen kan godt være det ville hjælpe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 13:24

tec... det gør den også lige pludselig - ms er i gang med at opgradere og har været det over en periode nu

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 13:32

oki :) thx for oplysningen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-07-05 13:39

Det der fylder ligger sandsynligvis i mappen Uønsket emails! Det er som regel spam som bliver filtreret fra men alligevel tæller med! Sådan er det hos hotmail, så mon ikke det er det samme hos MSN? Mener de er blevet merged med hotmail?

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 13:47

er de også mener jeg men man plejer og kunne se hvor meget der ligger i den mappe ved og kigge ude til venstre under indbakke.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 03-07-05 16:23

Tak for svarene. Mht lagerplads så har jeg på min nye email kun 2MB! På msn forside står: "Nu får du plads til endnu mere i din indbakke med hele 250 MB lagerplads! Du vil starte med 25 MB og efter en periode bliver du opgraderet - ganske gratis" ....så det kan jeg jo glæde mig til....

...men jeg mangler jo rigtig mange oplysninger på min gamle email / og gamle msn "foretrukne"- hvor jeg slet ikke kan logge mig på mere efter jeg har oprettet en ny msn. (Jeg havde messenger 7.0 installeret) Kunne i starten de første timer og der var ingen ændringer i lagerplads i uønskede mapper, kladder eller sendte mails...! - jeg har brugt denne gamle email i flere år og oplever først problem nu...
Det eneste jeg kan forestille mig er galt er som Tedd skriver SPAM, som bliver filtreret fra og som alligevel tæller med. Men hvordan kommer jeg videre? Kan jeg gør noget for at komme på gamle email?

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 07-07-05 22:39

Jeg vil lige fortælle at det idag er lykkedes mig at logge på min gamle MSN.konto på en anden PC i huset, hvor vi foreløbig har afinstalleret NORTON firewall, fordi den har blokeret for adgang til intenettet!? -- mærkeligt nok....
---Jeg har ellers prøvet at logge mig på fra flere PC er og også den anden PC i huset uden held, Men alting er nu som det var før der kom problemer og lagerpladsen er rigelig...
Jeg har den sidste uge prøvet meget forskelligt uden held ...i forhold til de anvisninger jeg har fået fra SUPPPORT fra "MSN internet explorer siden".
--Jeg loggede mig på og ændrede kodeord fra anden computer og kan nu logge mig ind uden problemer på vanlig PC er.
Men hvordan mon dette problem hænger dette sammen med Norton Firewall?