/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Irriterende pause-ur i T68
Fra : clembourn
Vist : 633 gange
50 point
Dato : 05-10-02 09:47

Findes der en måde hvor jeg kan fjerne pause-uret i min T65? Efter 25 sek. kommer der lige et par sekunder med screensaver og så går uret ellers igang. Der er jo ingen fidus i at have en sjov screensaver når man ikke kan se den. Jeg er frisk på at ændre i softwaren hvis det er nødvendigt.

Christian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-10-02 10:00

"clembourn" <clembourn.news@kandu.dk> skrev i melding
news:nFwn9.72809$Qk5.3107137@news010.worldonline.dk...
> Findes der en måde hvor jeg kan fjerne pause-uret i min T65? Efter 25
> sek. kommer der lige et par sekunder med screensaver og så går uret
> ellers igang. Der er jo ingen fidus i at have en sjov screensaver når
> man ikke kan se den. Jeg er frisk på at ændre i softwaren hvis det er
> nødvendigt.
>
> Christian
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Såvidt jeg har lest, kan man ikke fjerne denne funksjonen. Det er greit man
skal spare batteriet, men man burde kunne slått av uret. Så fikk man heller
lade litt oftere. Likte bedre den måten man gjorde det på modeller som f.eks
R600, T65 og T39. Men kanskje en eller annen ny SW-oppdatering til T68 har
mulighet for det. Det er litt dumt at man ikke kan se skjermen eller logoen
nå telefonen er i stand-by. Pause-uret er i grått med svart bakgrunn, og
ikke av de letteste å lese. I tillegg er lyset avslått, slik at man ikke kan
se særlig på skjermen, når pause-uret en stund forsvinner. Jeg taler da om
når tastelåsen er aktivert.

Ellers er det lite å utsette på T68i, utenom noe trege menyer.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Kommentar
Fra : nicolai36

Dato : 17-12-02 16:09

Hej Chistian

Så vidt jeg har kunne erfarer er det ikke noget man kan gøre noget ved. Men jeg har hørt en lille fugl synge om, at man kan få en anden konstant pauseskærm, men må være dig svar skyldig på hvor man kan få det.

Venlig Hilsen

Nicolai36

Kommentar
Fra : psycho1

Dato : 31-05-03 11:04

jeg har lige fået en t310 det er pisse ireterene med det ur