/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
FMC Regal Raptor 250 erfaringer ?
Fra : novice
Vist : 1233 gange
300 point
Dato : 03-07-05 00:13

Hej overvejer at købe denne motorcykel , er der nogen af jer der har fået lidt erfaring med den !
Tænker bla. på om den er mekanisk stabil ?

MvH
Novice

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 300 point
Dato : 04-07-05 09:50

Siden GEELY'en kom for et par år siden, er der sket MEGET med både teknik og holdbarhed på disse "discount"mc'er. Du får nu en vandkølet 2 cyl. maskine på knap 20 hk, som sagtens kan bruges i det daglige (året rundt...hvis du har behov for dette??.. idet den bl.a. har galvaniseret stel og stålskærme).
Den/disse små mc'er er efterhånden så "udbredt" at forhandlere og dermed serviceringen er blevet VÆSENTLIGT mere tilgængeligt.
Teknikken er ligeledes som nævnt blevet KRAFTIGT forbedret ift. nogle af de første som kom til landet. Bl.a. er motoren MEGET bedre afbalanceret nu, og generelt skal du ikke være så nervøs for denne (og alle de andre "bambus"modeller for den sags skyld), bare fordi de er nye på markedet. Man sagde jo det samme om de koreanske biler for 10 år siden.

Selvom den er noget dyrere end bl.a. de mindre GEELYer, er det ABSOLUT på disse du skal rette dit fokus. Du får meget mere mc for de sidste penge og dermed mere KØREGLÆDE i det daglige.

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : novice

Dato : 08-07-05 18:28

Tak for svaret pallenoc.
har en fornemmelse af at du sælger dem
ville have været rart med en bruger kommentar ,men de er jo nok lidt for nye !
men tak anyway

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 10-07-05 09:58

Tak for din accept. Det glæder mig du kunne bruge mine oplysninger til noget "konstruktivt"!

Jeg sælger dem godt nok ikke...jeg er (desværre) nemlig ramt af den "farlige lidelse: angloisme" hvor det er de "rigtige" motorcykler fra disse guldalder fra hovedsalig 50-70'erne i England som fylder mit hjerte og sind

Men det udelukker selvfølgelig ikke interessen for udviklingen i hele mc-verdenen.

God sommer/fremtid på din kommende mc!!!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : novice

Dato : 14-07-05 22:56

OK
Jamen de er da også flotte og oprindelige !

God Sommer til dig ligeså ,

MvH
Alexander