/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Animeret baggrund .
Fra : 234
Vist : 711 gange
50 point
Dato : 02-07-05 22:54

Hej !
Jeg vil gerne have en animeret baggrund til mit skrivebord på computeren .
Hvor kan man hente sådan nogle henne ?

P.S. De må gerne værer flotte !

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 02-07-05 23:04

hej du kan se her om der er noget du kan bruge..
http://www.sw-galleri.dk/baggrunde/baggrunde.html

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 02-07-05 23:05

Du kan da bruge et hvilken som helst *gif (GIF89a) billede.

De findes i hobetal

F.eks. : http://www.art-tlc.com/bground.html

..eller konstruér en selv : http://www.siteexperts.com/constsets/anibk/page2.asp (..til din hjemmeside det er !)

Du kan nemlig bruge en lokal HTML fil som skrivebordsbaggrund

..men husk det koster CPU resourcer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-05 23:11

Altså : Lav en flot hjemmeside og gem den f.eks. i et C:\Temp bibliotek. På skrivebordet højreklikker du og vælger nederst i menuen: Egenskaber.

Under fanen; 'Skriverbord' vælger du knappen [Gennemse...] og finder din C:\Temp\MIN_SIDE.HTML fil.

Piece of Cake

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 11:26

der er nogen programer du kan bruge til og lave de ting der KoolMoves Lite og Namo WebEditor der kan du lave det du søger selv skulle være brugervenlige programer har ikke selv leget med det men har programerne liggende vis nu:)
MVH Tec_Raven HF med det :)

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 03-07-05 11:31

Hov glemte lige og skrive at når du har lavet dem så skal du gøre som MOLOKYLE skriver når du vil ligger dem på til skrivebordet,men husk at det tag alså lidt af din cpu og holde det kørende og det går jo ikke vis man er en top gamer og vil ha al den kraft man kan få hehe :) nå var bare lige det.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 03-07-05 12:32

Tak for svaret molokyle.