/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fodboldt reklame musik?
Fra : Hypacia
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 02-07-05 22:41

Hej Kandu.Dk.

Jeg hørte engang noget opera musik i en reklame for noget fodboldt, har let efter den i 100 år, kan bare ikke finde den.
Tror også jeg har hørt den i en Starwars film engang. (:

Håber der er nogle der ved hvad den hedder.

Påforhånd tak.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-07-05 22:43

Hvis det var noget Spansk Fodbold tror jeg godt at jeg ved hvem der Sang?

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 02-07-05 22:47

Ved ikke om det var spansk fodboldt. Der var mange der sang i kor.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-07-05 22:49

Så er det ikke det nummer jeg tænker på. Sorry.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-07-05 10:10

Der er ikke rigtigt nogen der kommer på banen Hypacia. Jeg tror du må prøve at komme med nogle flere oplysninger hvis du vil have løst problemet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 03-07-05 20:48

Jeg slynger lige et gæt ud, da det er lidt svært ud fra dine begrænsede oplysninger:
Freddie Mercury & Montserrat Caballé med "Barcelone"?? Den var officiel OL-sang i 1992, da Barcelona holdt sommer-OL.... Måske lidt af et vildskud, men hva' pokker?? Omkvædet er da i hvert fald pompøst og med mange vokaler, og man kunne godt formode at Kanal 5 eller en anden tv-station havde brugt den som reklame for en Barcelona fodboldkamp...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-07-05 07:56

Kazistuta -> Det var lige præcis den jeg havde i tankerne. P.S.: Den hedder "BarcelonA".
Men ligefrem MANGE der synger i kor? Så er det nok alligevel ikke den.