/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
rugsted og kreutzfeldt sang???
Fra : oberwelt
Vist : 513 gange
250 point
Dato : 02-07-05 18:46

Jeg har hørt en sang for længe siden med ovennævnte. Jeg kan ikke finde ud af, hvad det er for en. Jeg kan noget af teksten, men jeg ved ikke om det er fra verset eller omkvæd:

Morgenlys solen står op
mærker du vågner mod min krop
vender dit ansigt ind i en silhouet

eller noget lignende - de to første linjer er i hvert fald rigtige og der synges også noget med silhouet, men om det lige er der ved jeg ikke.

Jeg håber på et positivt svar. Jeg tror sagen er fra midt 80érne

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 260 point
Dato : 02-07-05 18:57

Hmm? Er det ikke Bifrost?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-07-05 18:59
Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 02-07-05 19:05

det var dog "frygteligt" jeg har sat min kæreste til at søge alverdens steder og jeg har været på biblioteket m.v. det har stået på i 3 uger nu.

Tusind tak jeg forhøjer

Godkendelse af svar
Fra : oberwelt

Dato : 02-07-05 19:05

Tak for svaret tedd. Fantastik at man kan tage sådan fejl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-07-05 19:14

Kender det godt!