/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor finde jeg en .........?
Fra : gril
Vist : 468 gange
200 point
Dato : 02-07-05 12:58

jeg skal snart flytte hjemme fra og skal bruge en lejlighed, jeg har prøvet at søge lidt på googel og kigget i avisen men har ikke fundet noget jeg kan bruge i nu. kender i ikke en god hjemmeside hvor jeg kan søge efter en, for dem jeg har fundet har ikke hadet ret gode

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-07-05 13:05

Hvor skal det være? Hvis det skal være i hovedstaden, da prøv denne: http://www.llo.dk/sw404.asp

Vil du bo alene? Har du overvejet kolegie?

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 02-07-05 13:05

www.boligportal.dk der har jeg selv fået bolig igennem
ladies

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 210 point
Dato : 02-07-05 13:14

Du går ned til din ejendomsformidler og fortæller hvad du vil lægge i udbetaling eksempelvis 100 til 200.000 kroner og hvor meget du kan sidde for om måneden eks. 5 til 10.000 kroner. Så giver han dig nogle muligheder at vælge i mellem.
Hvis du der i mod regner med at få en tre-værelses i det indre københavn til 1500 om måneden, så skal du jo nok kende "dronningen"!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 02-07-05 15:08

Hej

Jeg kan foreslå dig at gå ind på den blå avis online www.dba.dk og søge under lejlighedder udlejes... der er tusindvis og du kan godt være heldig at finde en der hvor du gerne vil bo. Der er samtidig også mulighed for at søge værelser og kollektiver mm. hvis du ikke har held med dig mht. at finde en lejlighed.

Held og lykke!

Fidusen

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 02-07-05 18:00
Kommentar
Fra : ampere

Dato : 02-07-05 19:34

Har du forhørt dig i den aktuelle kommune om ungdomsboliger mv. - i vores kommune annoncere kommunen med tomme ungdomsboliger, især til studerende. (Storkøbenhavn)

Mvh. AMP

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 10-07-05 12:22

Tak for svaret modersvilje.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 10-07-05 12:39

Det var så lidt, nogle ejendomsformidlere kan kontaktes på nettet, og de sender gerne materialle til dig.