/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Blindrør på jog
Fra : Martin_Svenningsen
Vist : 315 gange
60 point
Dato : 01-07-05 23:26

hey jeg har en jog som jeg er i tvivl om der sidder et blindrør på... er det her blindrøret:
http://martinslab.users.whitehat.dk/Billeder/IMAG0026.JPG
http://martinslab.users.whitehat.dk/Billeder/IMAG0027.JPG
eller hvad er det??
der sidder ikke andre ting der stritter ud så hvis ikke det er det der så er der ikke blindrør på

PS: Pallebhansen hvis du læser det her så var dit tidligere svar med lyset der fuldstædigt korrekt efter jeg vendte ledningerne så virkede det helt perfekt..!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-07-05 23:51

Det er ikke noget blindrør, men må være noget der har betydning udvendig til en anden ting, feks. så støttefoden ikke laver buler i udstødningen.
Det var godt du fik ordentlig lys på, for det skal man også have tændt altid i trafikken.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 01-07-05 23:57

tja kunne det tænkes at det var en beskytter til den std. dobbeltstøttefod... og er du nu helt sikker på at det ikke er et blindrør

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-07-05 10:18

Ja, jeg er sikker, men det kan udemærket være til dobbeltstøttefod.
Blindrør er altid mindst 20 cm lange.
http://www.flexistentialist.org/gallery/derestriction/13exhaust?full=1
Men i alle tilfælde er den jo rusten og skal skiftes, og du kan næsten ikke opdrive en med blindrør, da det kun er helt orginale der har blindrør. Men det skal den vel heller ikke have?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 02-07-05 11:33

hvorfor skal den skiftes fordi den er rusten

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 02-07-05 13:28

Nå, nææ det skal den heller ikke hvis der ikke er huller i, men der er altså ingen blindrør på den.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 02-07-05 16:19

jamen så siger jeg da tak for svaret