/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Klitoris?
Fra : GormDenUnge
Vist : 1518 gange
200 point
Dato : 01-07-05 20:18

Mig og en ven sidder og snakker om hvorfro klitoris sidder hvor den sidder.
Hvorfor sidder den ikke så man rammer den når man dyrker sex. Jeg mener hvorfor skal den sidde ovenover f.....?

Er der nogen forklaring på det?

Rammer man den på nogen måde når man dyrker sex?
Det kan jeg ikke få til at hænge sammen?
Vil det så sige at man skal slikke pigen for at hun får noget ud af det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:31

i store træk forstår jeg det som om du tror at klitoris er det eneste der kan give kvinden orgasme - det er nu ikke tilfældet - der skelnes mellem for eks skedeorgasme og andre punkter ..... punkterne kan være forskellige fra kvinde til kvinde !!!!!

Kommentar
Fra : GormDenUnge

Dato : 01-07-05 20:37

Men hvad er så meningen med Klitoris?

Kommentar
Fra : GormDenUnge

Dato : 01-07-05 20:37

Men hvad er så meningen med Klitoris?

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 01-07-05 20:39

Hvis man bruger missionærstillingen vil mandens skamben jævnligt berøre clitoris. Clitoris er MEGET følsom og kun de færreste piger synes om, at der bliver gnedet for hårdhændet direkte på den i lange perioder af gangen, så den sidder faktisk slet ikke så tosset et sted. Bruger man hundestillingen kan man jo kæle lidt for den med hånden en gang imellem.
Den sidder hvor den sidder og altid har siddet. Sådan er piger bare skabt. Og gudsketakoglov for det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 20:42

Meningen er at sende signaler til hjernen om at der skal produceres væske til vagina så gnidningen ved samlejet ikke skaber ridser og sår.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:42

klitoris har reelt samme funktion som hovedet på penis - altså stimulation

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:44

arne - det kan da blot siges sååååååå enkelt (hvad filan ved mænd om kvinder hvis de ikke fortæller dem det - haha)

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-07-05 20:45

Du skal bare huske at bruge alle knapper hår du dyrker sex/elsker med en kvinde... Hvor knapperne er placeret betyder ikke så meget bar du husker at betjene dem...
Med hensyn til placeringen skal du måske søge efter billede på nette med piger der har spist piller i forbindelse med træning bodybuilding. Her vil du ved lidt ihærdig søgen, finde ud af at mange at af disse kvinders klitoris har udviklet sig til en lille penis...
Det giver dig et hurtigt billede af at kvindens klitoris er faktisk er underudviklet penishoved "glans".
Hvorfor det lige er sådan det skal være ved jeg ikke. Det giver også forklaringen på at den kan blive hård ved betjening...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 20:46

Jamen Mirit, den er der IKKE for at give nydelse men for at samlejet ikke skal ende i smerte. Nydelsen er blot en sidegevindst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 20:47
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:47

rend og hop benjanim og arne hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:49

et rigtig godt råd :
vil knægten lære om kvinder så er det kvinder der skal belære
vil pigen lære om mænd så er det (næsten) altid mænd ---------- sidstnævnte står jeg ikke inde for

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 20:50

Mirit -> Hvem har sagt at Benjamin og jeg synes det er svært? Men nu spørges der altså.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:50

arne - har du da en ????????

de signaler kan komme mange andre steder fra NEMLIG !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 20:50
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 20:51

MIRIT - VRØVL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 20:53

Mænd, der tror de ved mere om kvinder end kvinderne selv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:54

niks vrøvl - arne - men op med humøret det er weekend

ps... kvinder er lige så forskellige som mænd (mænd er bare ikke så gode til at fortælle som kvinder - )

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 20:54

Mirit - Altså ikke det der med at signalerne kan komme mange andre steder fra, for det har du da ret i. Jeg har lånt mange.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 20:57

Men fra naturens side er der med garanti IKKE tænkt på at sex skal være en fornøjelse! Udelukkende et spørgsmål om at bringe slægten videre. At vi så har lært at nyde sex også for vor fornøjelses skyld, er noget vi kun deler med ganske få andre arter af pattedyr, bl.a. delfiner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 20:59

fra naturens side er vi også udstyret med lugtesans der også får sat gang i hele molevitten - ganske som hos bla delfiner

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 20:59

ans -> nu du jo ved så meget om emnet hvorfor fanden fortæller du så ikke selv istedet for at linke til en lægeside???????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 21:00

mig bekendt sørger ans for dokumentation - ikke dumt - men der er lige så mange informationer som der er oplevelser og viden

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-07-05 21:00

Altså... For at starte med begyndelsen... Klitoris er ikke en underudviklet penis, men penis er derimod end videreudvikling af klitoris... Bare for at ordkløve lidt

Piger og drenge er ens de første 6-7 uger af fostertilværelsen - på det tidspunkt er de alle piger. Det afgørende for videreudvikling af kønnet er tilstedeværelsen af testosteron - der det tilstede udvikles en dreng, er det ikke forbliver det en pige.

Derfor: Penis og klitoris har den samme funktion: At stimulerer dannelsen af sædvæske/"smørelse" i skeden. Desuden har de begge den funktion, at skabe nydelse så vi mennesker næsten ikke kan lade være med at dyrke sex - og dermed reproducere os.

At klitoris sidder hvor den gør... Aner det ikke... I forhold til ovenstående ville det se tosset ud hvis penis sad på bagsiden
Der er dog den smarte funktion, som også er nævnt, at den ikke bliver stimuleret konstant under et samleje - det ville ganske enkelt ikke være til at holde ud.

Vaxen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 21:01

Lugtesans, JA. Men det er os selv der har fundet på begreberne duft, stank o.s.v. Sansen er ligesom alle de andre kun beregnet til overlevelse.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 21:02

Jeg ved da godt at det ikke er specielt sjovt at betragte sex ud fra et biologisk synspunkt, men nu er dette jo heller ingen vittighedstråd.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 01-07-05 21:02

arne.jakobsen-->

Jeg TROR personligt at det føles godt at dyrke sex så menneskeheden "gider" at formere sig.

Men kun min egen lille tese

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 21:02

Helt ærligt, arne.jakobsen, mit sexliv rager ikke dig eller andre brugere på kandu.

Men at du vil fortælle om din viden, det er da underholdende.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 21:03

vaxen jeg synes vi har været inde på det før engang

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-07-05 21:04

Nemmerlig Mirit.... De skal åbentbart have det ind med syvtommersøm de hanner der

Og tillykke BTW

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 21:04

sygate - slet ingen dum overbevisning - bortset fra når man hører katte (pattedyr) der parrer sig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 21:06

lol@vaxen og takker

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 21:07

Sygate -> Det er da slet ikke nogen dum tese. Vaxen siger noget tilsvarende. Men vi mænd bør ifølge ans og mirit slet ikke udtale os emnet. Vi har nemlig ikke en selv og så ved vi intet om det. Så drenge 'Hold mund og fjern fluebenet'

P.S.: Jeg synes nu nok at det er spørgeren der skal komme med en sådan opfordring og IKKE Tøserne.

Kommentar
Fra : GormDenUnge

Dato : 01-07-05 21:08

Hvad er det her for en skod server????
Jeg skulle ud og se de sidste 25 indlæg. Det tog mig 100 år at komme ind igen..

GGGGGGGGGGGGGGAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbb..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 21:08

hmmm - der røg du på egen limpind arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 21:09

ork - lige nu er serveren da i top

Kommentar
Fra : GormDenUnge

Dato : 01-07-05 21:13

nå så er det sikkert hos mig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 21:15

Citat
Jeg mener hvorfor skal den sidde ovenover f.....? Er der nogen forklaring på det?

Klitoris sidder der, hvor klitoris nu skal sidde. (en operation kan jo ændre på det)

Det samme som månen, månen har den farve måner skal have.

Godkendelse af svar
Fra : GormDenUnge

Dato : 01-07-05 21:15

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 21:20

Mirit - Jeg forstår ikke hvad du mener? Gorm kunne da godt lide mit svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 21:21

Ja, der er nogle der har erfaring tror de.

KMPLAG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 21:24

ans -> Du er sgu snotdum at høre på. Hvad kender du til min erfaring eller manglende samme?

Tag dig dog sammen kvinde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 21:27

Skal jeg lige finde den tråd med din erfaring????????

Du er jo sømand

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 21:29

Og hvad ønsker du så at opnå ved det??? Tag dig dog sammen. Foretag dig noget mere fornuftigt end igen at begynde at jagte mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 21:32

Der tager du fejl, jeg ville bare henvise til en tråd, så spørgeren kunne se, hvor du havde din erfaring fra.

Kommentar
Fra : GormDenUnge

Dato : 01-07-05 21:32

Øh. Det var ikke min mening at i skulle skændtes

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 21:42

GormDenUnge

Velkommen til kandu Jeg kan se at profilen er oprettet i dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-07-05 21:44

GormDenUnge.

Det er næsten ikke til at undgå, når denne usympatiske og ondskabsfulde "JEGVEDALT" idiot er på banen

Kommentar
Fra : macau

Dato : 01-07-05 22:21

tror at du skal holde dig til lego klodser lidt inu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-07-05 06:40

macau

Jeg går ud fra, at det er AJ du mener, som skal lege med Lego klodser. Helt enig med dig, men det bør være under opsyn