/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvorfor ikke.
Fra : johnni
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 01-07-05 15:39

hej
når jeg sætter en film i min pc,hvorgor kommer den boks
ikke op med hvilken player jeg vil bruge og filmen starter ikke af sig selv.
har windows xp home.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-07-05 16:01

Har du i "denne computer" højreklikket på drevet og sat flueben ved, hvilken handling der skal foretages ?

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 01-07-05 16:17

hej ja det har jeg gjort..

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 01-07-05 17:48

så luk venligst spørgsmålet
kattefar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 18:25

hov hov den kommer uanset hvad - spørger kun hvis der ikke er flueben iflg hvad jeg har oplevet - men har du sat flueben i for eks mediaplayer risikerer du at stort set alt lukkes op der - og det er ikke altid lige sagen

jeg har flueben som kattefar beskriver - men får valgmulighed alligevel

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 01-07-05 18:44

nu ikke så hurtig kattefar
og ja der er sat flueben der men den virker stadigvæk ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 18:48

johnni - nu har jeg forsøgt både med og uden det flueben - og ligemeget hvad jeg vælger så kommer der valgmulighed - hmmmmm
følger lige med her - kender til problemet og vil da gerne kunne hjælpe med det

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-05 18:49

ps... hvis det ikke er noget der har varet særlig længe så prøv evt lige at bruge systemgendannelse til før det opstod .

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 01-07-05 19:00

Tak for svaret miritdk.brugte systemgendannelse så var den der.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 19:09

godt at høre johnni - men årsagen til problemet kom vi jo ikke nærmere