/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
George Bush. Interview!
Fra : Sygate
Vist : 449 gange
129 point
Dato : 01-07-05 13:03

Her da jeg kom hjem fra arbejde idag, var det første jeg gjorde at sætte mig ned foran computeren og gå ind på dr's hjemmeside for at se interviewet med Georg W. Bush.
Derfor kunne jeg da egentligt godt tænke mig at hører andres meninger og oplevelser af interviewet.
Ikke bare med hensyn til Irak og Afganistan, men også omkring de kulturrelle forskelle mellem Europa og Usa så som abort. Bl.a. fortalte Bush om et amerikansk lovforslag der gik på om man skulle anklage en der havde myrdet en gravid for et eller to drab.

Hvad syntes i om det i det hele taget?

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 139 point
Dato : 01-07-05 13:13

Jeg syntes det er så dobbeltmoralsk. Han gik utroligt meget op i livet og at bevare liv, men han kom ikke ind på alle de civile liv der er blevet drabt i de krige USA har deltaget i rundt om i verdenen.
Generelt syntes jeg han var en glat ål. Men det er vel det man kalder politikersnak.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-07-05 13:45

Bush er som han altid har været. Jeg blev på ingen måde overrasket over dette interview. Han smyger sig rundt om emner han ikke burde tale om, og siger præcist det folk (amerikanere) gerne vil høre.

Som timeglas siger; en meget glat ål.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 01-07-05 14:27

Det eneste jeg tænker på, er alle de skattekroner som VI betaler, for at beskytte verdens farligste mand!!

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 02-07-05 12:49

Tak for svaret timeglas.