/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
epidedymittis
Fra : betonjens1
Vist : 567 gange
200 point
Dato : 01-07-05 02:21

Godt tips men kunde du ikke lige skrive hvordan man gør så en gammel bestefar også kunde få glæde af tipset

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-07-05 09:09

gør hvad ?? laver et tips

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 11:39

tjah - rigtig god ide at henvise til tipper så vi andre kan få fornøjelse af det - eller irriteres over det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 12:04
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 12:18

tak til ans

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-07-05 13:24

Hva er det for et tip du mener jens?

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 200 point
Dato : 01-07-05 13:32

Jeg går ud fra at det er dette du mener: http://www.kandu.dk/dk/tip/11713

Du henter filen fra www.megagames.com, hvorefter du pakker den ud, med f.eks. winzip (www.winzip.com), eller det smarte pakke-program der følger med XP.
Når dette er klaret, kopierer du .exe - filen, og sætter den ind i mappen, hvor den tilsvarende fil ligger.

Hvis det f.eks. drejer sig om spillet "The Sims" henter du den såkaldte NOCD-crack fra www.megagames.com, pakker den ud, og lægger SIMS.EXE i mappen C - Programmer - EA games - The sims.

Hjalp det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:36

høh der er jo mange muligheder for at spille spil uden original cd´en

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-07-05 13:38

ja, men denne virker på det meste.. og det er den nemmeste. EFTER MIN MENING!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:39

netop - epidedymittis - efter DIN mening

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-07-05 13:40

Hva er da nemmest ifølge DIG?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:53

hmm svært at huske - men daemon - alcohol osv osv er ganske fine ( ved der er en forskel fra den ene pc til den anden - men daemon virker fint på de fleste - en overraskende ting med den er at hos de fleste skal man lige putte originalcd´en i først - det kan man undgå med daemon)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:55

ikke at forglemme Clone cd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 13:56

og så lige game jackal

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-07-05 15:38

taktak! Ja, det er nogle udmærkede programmer!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 18:17

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-07-05 07:52

Hmm ! jeg har nu altid spillet kandu, uden cd

men jeg kan da bruge det til det levende søkort
God week-end
Natmaden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 11:08

natmaden - god weekend

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-07-05 10:23

tak miritdk, ja den er jo slut nu, og her sidder jeg så og ligner en rød tomat, phu det var varmt, men vi nåede da at tage en siksak-tur
mellem bropillerne på Øresundsbroen, ganske sjovt (hvis man kan li' den slags sjov), og det kan jeg

Tror at viritualCD klare det jeg vil, nemlig at være fri for at indsætte en cd, der sådan set alerede ligger fuldt på pc'en.
http://www.megagames.com/news/html/cdr/virtualcd.shtml

God sommer
Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : betonjens1

Dato : 27-04-06 02:23

Tak for svaret epidedymittis.