/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Pop up når vinduet lukker
Fra : anetteogjesper
Vist : 475 gange
21 point
Dato : 30-06-05 22:00

Hej

Er der nogen der kan hjælpe med at lave en popup der først dukker og når browseren lukkes eller siden forlades?

mvh
Anette

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-06-05 22:17

Det er da skie irriterende det er derfor vi alle har pop up stoppere *ss*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-05 23:07

Ingen hjælp fra mig.

Det mest irriterende man kan komme ud for.

Hvor er jeg glad for at være fri for de ligegyldige reklamer.

Så er det snart weekend, nyd den.

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 30-06-05 23:34

Der er penge i reklamer.

Skrot den ide.

Du får ikke hjælp her fra !!

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 30-06-05 23:34

Der er penge i reklamer.

Skrot den ide.

Du får ikke hjælp her fra !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-05 00:55

anetteogjesper -> Kan du/I bruge noget i stil med dette : http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/igen.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-05 01:11

Pas nu på

..ellers hedder kommandoen i <body> markøren :

Kode
onunload="http://DIN_ADRESSE.HTML"

F.eks. <body onunload="http://www.dmi.dk">
[/code]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-05 01:14

Der findes desværre ingen mulighed for : "onclose" ....-hvilket ellers ville være rigtig væmmeligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-07-05 09:59

Læg en mail så tales vi ved.
Blev temmelig pist over den side der var lavet.
Kan der laves numre på kandu,,, så skal jeg gerne sende dig et program

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 01-07-05 10:34

diverse @ os . dk

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-07-05 11:58

Så filen på vej.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-07-05 17:38

Hej, fik du filen pakket ud,,,,,med programmet

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 21 point
Dato : 01-07-05 21:07

Ingen respons,,,,selv TAK...................

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 01-07-05 21:11

Tusind tak for hjælpen, det virker bare godt.

mvh
Anette
www.5xx.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-05 22:05

Jeg kan høre og se at min popup stopper virker.

Det er bår dæjligt

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-07-05 22:27

hej, rart at høre det virker, men ikke misbrug det,,, som andre på dette spørgsmål.
Popup killer,troede alle havde en,,,,, hvor kan du gå hen uden at få en i nakken,,,,,,,,,,selv banker er begyndt med smarte popups,,,,,,, så fu.. alle andre,,,,,,,, bare det ikke bliver brugt som ovennævte link, du ikke kan slippe ud af ........
http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/igen.html
,,, så står selv jeg fra........men hader hellige mennesker, der både går ind for/tager afstand fra et eller andet,og laver det over dette forum, til stor fortrydelse for mange, der tror, nu duer deres pc ikke mere,,,,,stå fast ved din mening,,,,,,,,der findes alt HELLIGT LORT på nettet, så hvorfor laver i ikke bare jeres eget INET,,,, så kunne vi andre måske få lov til at give VORES mening til kende,,,,,,,, og ikke lave SPAM over hvad andre tænker/ønsker
Det var kun min mening, men giv det endelig til kende, men brug andre*/ sider eller spørgsmål til det.................................................

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-07-05 22:30

Skulle du få brug for andre programmer til at AFLURE hjemmesider/html,,,,,,,så har du min mail.....

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 01-07-05 22:40

Jeg er bare glad for du kunne hj1ælpe og jeg synes bestemt ikke det er for meget med en popup, når bare der ikke kommer 20 og ikke det ovenstående

Tak endnu engang for hjælpen og jepper så skal jeg nok skrive