/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Beskrivelse af biler
Fra : Stenstrup
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 30-06-05 21:19

Er der nogen der ved om man et sted på nettet kan finde en oversigt over forskellige modeller af biler. F.eks hvis man vil vide hvad en mazda 323 gtx fra 88 har af HK og udstyr eller lignende. Bilmærkernes egne sider omhandler som regel ikke ældre modeller?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-05 21:22

www.fdm.dk
I ikke medlem > viden om biler > der er vist hvad du skal bruge.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-06-05 21:29

ellers prøv bilbasen.dk... når du går ind på en bil så kan du se stam data...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-06-05 22:22
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-07-05 00:35

Du kan se her: http://www.biltorvet.dk/index.asp
Nederst på siden kan du skrive bilnr. så kan du læse alt om den.
alimak

Kommentar
Fra : Stenstrup

Dato : 01-07-05 18:56

Hmm, på fdm´ side er der ikke ældre biler, og på http://www.internetautoguide.com/car-specifications/ er der heller ikke.
På biltorvets side har jeg prøvet at taste nummerer ind, men de 5 forskellige jeg forsøgte med var der ikke noget på. Det er jo heller ikke nemt at bruge hvis det er en bil uden plader.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 100 point
Dato : 01-07-05 20:45

Ok, nu er jeg med...88 er årstallet 1988...undskyld det havde jeg overset.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Stenstrup

Dato : 14-04-06 19:01

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-04-06 01:46

Jeg siger mange tak.

mvh
jakjoe