/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvad hedder filmen..?
Fra : mudshade
Vist : 548 gange
120 point
Dato : 30-06-05 21:17

Hej alle.

Jeg så engang en film med john ritter (ham der spiller faren i fingerne væk fra min teenagedatter). Kan ikke huske hvad den hedder. Den handler om at han bor alene med sine to børn en dreng og en pige. Han er arbejdsløs og de er meget fattige. Husker osse at han søn på et tidspunkt hænger sig selv i deres bad. Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig....
Her er et billede af ham hvis det hjælper.

http://www.baltimoresun.com/media/photo/2003-09/9370805.jpg

På forhånd tak. Mads Pedersen.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-06-05 21:32

Kan den her side ikke lede dig på sporet?

http://www.fluffytails.ca/johnritter1.asp

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 30-06-05 21:36

har siddet på den sidde hele aftenen. desværre uden held. Men tak alligevel

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 30-06-05 21:44

Prøv at kigge her

http://www.imdb.com/name/nm0000615/

Det skulle være en komplet liste over film og serier han har været med i. Jeg kiggede dem lige hurtugt igennem, men det er desværre ikke alle der har en kort beskrivelse af, hvad filmen handler om, men det kan jo være du kommer i tanke om hvilken film det drejer sig om, når du ser titlen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-06-05 21:49

Jeg ved ikke om det er bedre her ?

http://www.imdb.com/name/nm0000615/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-06-05 21:49

filmen hedder "dating my teenage daughter" .... fra tv serien af samme navn mig bekendt

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-06-05 21:50

Ok, jeg var ikke hurtig nok.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 02-07-05 13:49

det er ikke den... desværre.

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 02-07-05 13:49

det er ikke den... desværre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 17:29

det gik også op for mig - sorry

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 17:37

det er ikke problem child vel ????????

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 03-07-05 08:25

nej det er heller ikke den..

Accepteret svar
Fra : Birgit7400

Modtaget 120 point
Dato : 15-07-05 23:53

Jeg har fundet en mulighed:

http://movies2.nytimes.com/gst/movies/movie.html?v_id=129297

Men ved ikke om det lige er den

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 29-07-05 23:01

desværre heller ikke den.Tror bare jeg må give op... Suk.!

Kommentar
Fra : A_MADE

Dato : 20-08-05 00:29

Kan du huske andre skuespillere instruktøren eller en hvilken som helst anden person der havde noget med filmen at gøre?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-01-06 22:59

OK. Så fik du ikke svaret, men mange HAR prøvet at hjælpe dig. Dine point ER brugt. Vis dig nu som en ven og giv point til den du synes har hjulpet dig mest. Hvor svært KAN det være at lære at opføre sig ordentligt?

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 08-01-06 15:32

Tak for svaret Birgit7400. undsklyd at det tog så lang tid, men har været væk i et langt stykke tidf.