/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvem sang den contry for lidt siden på k~
Fra : Eyvind
Vist : 439 gange
250 point
Dato : 30-06-05 11:35

Jeg har lige hørt en contrysang med en dame og jeg nåede ikke at høre hvad hun hed.
Hun sang noget i retning af "every litle .............."

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 260 point
Dato : 30-06-05 12:10

Jeg vil tro at det er Every Little Thing med Carlene Carter, men p4 ringer om lidt og fortæller om det var hende, der sang.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-06-05 12:14

lyder som tamra rosannes " every little thing"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-05 12:17

Ingen tvivl om at det er "Every Little Thing" , men hvem sang den i radioprogrammet?

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 30-06-05 12:20

Måske det er Sara Evans... Tamra synger næsten som hende og jeg er selv i tvivl hvem af dem jeg hører

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-05 12:49

Så har jeg fået en tilbagemelding.

Den udgave, der blev spillet i dag af "Every Little Thing" var med Carlene Carter.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-05 13:02

Tak for svaret ans. Herligt så kan jeg købe den. Hun synger skønt.

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 30-06-05 13:09

Hej Ejvind

Næste gang du bliver i tvivl omkring musik på en af "P-kanalerne" - så har du mulighed for at gå ind på de forskellige programsider via www.dr.dk og chekker bla. musikafspilninger programindhold mm

mvh ujbv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-05 13:14

Yes ujbv ..............................men jeg kunne ikke finde ud af det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-05 13:41

Tak Eyvind

Det er ikke alt musik, der bliver lagt på en playliste. Bl.a. i det omtalte program ville det ikke blive lagt på nettet.

I de programmer, hvor playlisten bliver lagt på nettet, skal udsendelsen først være afsluttet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-05 14:06

Og jeg takker mange gange - det er simpelthen super.
(nu vil jeg (næsten) love ikke at drille dig i en hel uge)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-05 14:10

Nå, du ved ikke om du vil holde ferie fra kandu i en uge

Jeg overlever dine drillerier