/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Vaskebrædt
Fra : mcbanana_club2
Vist : 710 gange
500 point
Dato : 30-06-05 00:18

hej alle

jeg ville høre om der var nogle der ved hvordan man får
vaskebrædt så hurtigt som muligt? (meget gerne evt. links)

på forhånd tak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-06-05 00:33

Nu er der jo ingen hurtig mirakelkur til den slags, det hedder sund kaloriefattig, fiberrig kost med masser af grøntsager, magert kød og groft brød, motion og træning.
Mavebøjninger og andre øvelser der styrker mavemusklerne.

Og det kommer ikke lige fra den ene dag til den anden, det tager noget tid.

mvh dova

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-06-05 00:34

Hvis det er 'vaskebræt' mave du mener, så er der ingen hurtige muligheder - kun intensiv træning kan få det eftertragtede 'brædt' frem.

Meld dig i et træningscenter så du får faglig instruktion og ikke kommer til at gøre noget forkert ved din krop.
Hvis nogen fortæller dig at du skal tage medicin eller lignende, så LAD VÆRE! Medicinen gør kun ét ved din krop - ødelægger den!

God fornøjelse med træningen

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 30-06-05 00:35

Her er noget:
http://www.gomotion.dk/pe1.asp?p_id=202&page=1

ellers søg rundt her:
http://www.getbig.dk/forum/site.php - for flere idéer og gode råd!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-06-05 00:37

Jeg syntes du skulle tage et kig herind:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html

http://getbig.dk/

Eller her:
http://www.motion-online.dk/styrketraening/oevelser/maveoevelser_for_topatleten/

www.motion-online.dk

Der kan du finde nogle gode programmer til at få en veltrænet mave.
Må jeg foreslå at du i det hele taget træner overkroppen. Så kommer det til at se mere symmetrisk ud.

Men jusk endelig at du skal trimmes. Altså fjerne så meget fedt som muligt.
Jeg har selvarbejdet i et fitness center som instruktør. Der brugte jeg selv en Personlig træner som har vundet mr. fitness. Han var virkelig veltrænet.
Jeg kan sagtens sende dig det kostprogram han lavede til mig.
Det er en rimelig generel kostplan. Så de fleste mænd der træner kan bruge det.
Og det kræver ikke så meget madlavning, da det var et af mine krav til det

Hvis det skal gå hurtigt, så skal du træne 7 gange om ugen. Det kan du ikke komme uden om.
Men træn f.eks maven helt vildt 5 gange om ugen, og træn så lidt kondition alle dage, og lidt ekstra de sidste 2 dage, hvor du ikke træner mave.

Men igen. Hvis du går helt amok og træner styrketræning for hele overkroppen/kroppen, så går det altså lidt hurtigere. Men det koster så også lidt mere tid.
Men husk endelig:
Træning behøver ikke at tage mere end 45 min. Lad være med at bruge 2 timer på det. Det bliver du træt af i længden.

Giv mig lige et prej, hvis du vil have sendt kostprogrammet. Jeg skriver bare en tilfældigt oprettet mail adresse herinde, og så kan du kontakte den.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-06-05 00:40
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-06-05 00:45

Til sygate.

Det der med at 'træne helt vildt' skal man altså passe lidt på med at anbefale - du kender ikke vedkommende alder eller kondition i øvrigt. Bedst er det at opsøge en proff, så man kan få instruktion i hvordan man gør det bedste for sin krop.

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 30-06-05 00:48

tak for det sygate det synes jeg var et rigtigt godt svar og vil du ikke sende den der plan til oscar@svansevang.dk ps. jeg er ikke bøsse det er bare en lille joke den med min mail

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 30-06-05 08:26

Hey Sygate! Det lyder da meget interessant... Jeg vil også gerne have tilsendt den kostplan....
På forhånd tusind tak!!!

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 30-06-05 08:27

DOH!!!!!!!! og her er så min mail... he he.... torben-k@sol.dk

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 30-06-05 09:03

Hej Sygate
Ja,,,alle gode gange tre,,,gider du maile kostplan til mig også på sn@kosa.dk

Du ved vi S.A.T.S.'er på det samme,,,,,at holde formen

tak...mvh steen

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 500 point
Dato : 30-06-05 10:31

Ja det gør jeg

Nu skulle i alle 3 have modtaget den.

classisc26. Ja det er SATS parken jeg har arbejdet i i lang tid. Er både instruktør (Styrketræning), og Power Yoga instrutør, og almindelig Yoga instruktør, og receptionist.
Hyggeligt sted at arbejde. Lidt dårlig løn dog. Men mange søde piger (Mildt sagt), hvilket forklarer hvorfor 2 ekskærester i træk kun har været 20 og 21 år
(Er selv 31)

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 30-06-05 10:42

Tak Sygate, sender lige 100 påænger til dig som tak
mvh steen

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-06-05 11:43

Men rigtig gode mave øvelser kan man også få ved at benytte en swissball:

http://www.gomotion.dk/pe1.asp?p_id=67&page=4

http://www.gomotion.dk/pe1.asp?p_id=67&page=5

Men nu er det jo ikke lige alle der har sådan en bold. men hvis du er medlem i et fitness center eller bliver det en dag, så spørg dem om de vil lave et program til dig med swissball.
Det er rigtig effektivt.
Og der er mange andre onde øvelser end dem de viser i ovenstående links.

Og så husk at træne ryg samtidigt..

Kommentar
Fra : KNis

Dato : 30-06-05 17:49

lige en anden ting....de fleste bruger sådan en måtte agtig ting...hvor kan man anskaffe sig sådan en? - skal den erhverves i et motions-center?

Godkendelse af svar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 02-07-05 11:19

Tak for svaret Sygate. det er super ;)

Kommentar
Fra : bassekiehn

Dato : 25-06-07 10:14

bare igang med en tonsvis af mave rulninger som jeg kalder dem. .:)

begyndte for måske 4 mådner siden og startede med de 60 stykker nu kan jeg lave 450. og har en mave som stål. :D