/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Interessante podcasts?
Fra : nebis
Vist : 468 gange
127 point
Dato : 30-06-05 00:15

Nogen, der kender nogle interessante podcasts?

Jeg har indtil videre fundet dem, der er på DR's hjemmeside. Sidder nu gennem iTunes og leder lidt, men ved ikke lige helt, hvad der er godt. Hvis bare det har er reelt indhold er jeg til de fleste emner.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-06-05 00:46

Har du prøvet herinde: http://www.podcast.net/

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 30-06-05 00:51

Ja, jeg sidder og leder på nettet, men der er jo så mange og det er ikke til at vide, hvilke er gode og hvilke der ikke er.
Så min pointe med spørgsmålet var at høre om der var nogen derude, der havde nogle gode erfaringer med en speciel god udsendelse el.lign

Kommentar
Fra : isteengmail

Dato : 17-06-06 16:06

Kommer meget an på, hvad du synes er interessant.

Jeg laver en podcast, hvor jeg nærmest bare sidder og ævler løs, og spiller en del rock ind imellem.

MVH

Steen
www.spentrup.com