/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Automatisk opstart.
Fra : okjk
Vist : 346 gange
100 point
Dato : 29-06-05 22:40

Hej. Hvis jeg sætter en cd i drevet får jeg af og til en menu frem hvor windows tilbyder forskellige valgmuligheder - man kan også sætte flueben hvis man vil have xp til at udføre den samme opgave hver gang - jeg kunne tænke mig at den samme menu kom frem når jeg sætter et kort i min kortlæser som er tilsluttet en USB port - jeg vil også gerne kunne bestemme hvilke valgmuligheder der evt skal være i den menu der kommer frem.
Please - helst et simpelt svar - til en novice

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 22:46

Hvad er det for filer du har på kortene.

Hvis du kun har et program assosioneret med de filer vil det jo være det der lukker op.
Hvis der ligger forskellige filer på kortet kommer menuen automatisk.
Det er derfor det sker når der IKKE er kryds i "brug altid"

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 30-06-05 07:53

Jeg forstår ikke så meget af din kommentar, men det jeg har å¨kortene er billeder fra digitalcamera - jeg ville gerne have at menuen kom frem selv automatisk når jeg sætter kortet i, istedet for at skulle klikke mig frem - via min computer - flytbare drev - og så derfra vælge en af de fire muligheder som kortlæseren byder på.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-05 07:56
Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 30-06-05 08:32

Tak for svaret pallebhansen.
Det var perfekt, og viste mig let og ubesværet til den korrekte løsning.
"Alting er jo let - når bare man kan" - jeg kunne ikke - men nu virker det - Tak for det.
Venlig hilsen.okjk