/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til Billeder til son HP
Fra : LoneS
Vist : 381 gange
140 point
Dato : 29-06-05 22:38

Hejsa alle sammen og god sommer
Jeg har et problem kan ikke finde ud af hvordan man kun sætte et Billede ind som bagrund
jeg har webbyen hvor min Hp ligger
og det er
www.blackandwhites.webbyen.dk
og det er forsiden som giver mig problemer
ville bare have en billede men nu er der mange
håber i kan hjælpe mig med det
Hilsen Lone

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 150 point
Dato : 29-06-05 23:47

som jeg lige opfater det skal du blot indsætte billede (og der vil så kun være et billede) - du har sikkert valgt at indsætte billede som baggrund

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 29-06-05 23:47

Indsæt følgende i filen WEBBYEN.CSS

Kode
body {
background-repeat: no-repeat;
}

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-06-05 12:06

ooooooooops jeg så ikke lige det var baggrundsbillede du ville have som et enkelt billede - sorry

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 01-07-05 17:40

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-07-05 18:09

tak da - men jeg tror ikke du fik den hjælp du skulle have eller hvad ??????

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 01-07-05 21:15

hej miritdk

det kan du så have meget ret i
men der var jo ikke nogle som kunne hjælpe mig og jeg skal jo give nogle point
så derfor
Hilsen Lone
ved bare ikke stadigt hvordan men for den ud i store uden den bliver grim og det gør den lige så snart jeg begynder og trække i den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 01:47

webbyen lol - men billedet er ikke ok til siden - prøv at finde en sømløs baggrund i steder - eller kig om billedet er godt nok til at strække - dvs du indsætter et enkelt billede og strækker det i sider og top og bund - men det skal knagende være et godt billede for at kunne bære