/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Bredbånd uden fastnet tlf.
Fra : anders_bak
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 29-06-05 16:49

Er der nogen der ved om det er muligt at få en bredbåndsopkobling uden at man samtidig skal have en fastnetopkobling hos nogen selskaber ??????

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 29-06-05 16:57

Det kan du da sagtens, kender flere der har det uden fastnet i denne mobile verden

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-06-05 17:20

Ja du kan få det via et kabelnet som stofa eller webspeed, hvis du har en sådan fælles antenne system.
Hvis det er via en telefonlinie, så er det en lidt mere speget sag, for de vil jo alle, helst også sælge dig en fastnet forbindelse. Men der findes nogle der giver mulighed for kun at benytte internettet på linien.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 29-06-05 17:42

Cybercity leverer produktet, men det er afhængigt af om de har adgang til rå kobber! Så det kommer altså an på om de er repræsenteret på tlf centralen i dit område og om der er etableret et tlf eller adsl stik på din bopæl!
Så du må ringe eller skrive til deres kundeservice
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/index.phtml#pfsd373

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 29-06-05 20:14

Hej

Da kravet om en fastnetlinie for at få ADSL forventes frafaldet ved en kommende lovgivningsændring, vil alle danskere i nærmeste fremtid kunne ringe direkte gennem deres internetforbindelse og dermed spare fastnetabonnementet væk.

du kan læse mere på
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_talk2net_konkurrence&t2page=privat_internet_talk2net_konkurrence

marker hele linket og kopier det

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 23:43

tiscali leverer uden nogen form for fastnet også efter de er overtaget af get2net/tele2

Godkendelse af svar
Fra : anders_bak

Dato : 19-07-05 08:53

Tak for svaret tedd.