/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
netradio virker ikke
Fra : ufferasmus
Vist : 366 gange
20 point
Dato : 29-06-05 12:26

Jeg vil gerne lytte til radio på dr.dk men der kommer ingen lyd. jeg kan afspille anden lyd fra harddisc eller cd-drev uden problemer. har lige installeret service pack 2 til windows. Hvordan får jeg lyd fra netradioen?

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 30 point
Dato : 29-06-05 12:32

Check dine sikkerheddsinstillinger. SP2 opsætter nogle standardinstillinger, nogle af dem forhindrer dig i at høre musikken. Det er ihvertfald et bud.

Godkendelse af svar
Fra : ufferasmus

Dato : 29-06-05 13:09

Tak for svaret arne.jakobsen.
Jeg har forsøgt, men uden held. Det er mystisk...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-06-05 13:20

Så skal du sørme da ikke acceptere mit forslag. Der kunne jo sagtens nå at komme en anden Kandu'er ind med den rigtige løsning, mit var jo KUN et bud. Husk endeligt det til en anden gang. Nå vi kan jo håbe at der KOMMER en anden klog person ind alligevel. Hlsen Arne

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 29-06-05 13:23

lol

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-06-05 13:26

Ufferasmus -> Jeg kan se at du er helt ny på Kandu. Velkommen til. Jeg opretter et nyt spørgsmål med samme tekst som dit. Så kan du følge med der og se om der kommer en løsning. Prøv så de forslag der kommer og når løsningen er kommet, skriver du lige en bemærkning om det i den nye tråd. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : bne

Dato : 29-06-05 13:55

RESPEKT !

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-06-05 13:59

Ufferasmus -> Du kan kalde den nye tråd ved at klikke på dette Link: http://www.kandu.dk/dk/spg/69765

Hvis du gør det skal du lige lægge en enkelt kommentar til mig og Send Indlæg, så abbonnerer du på tråden og modtager en email hver gang der kommer en ny kommentar til spørgsmålet.

Vi skal nok finde ud af det her.