/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp søges!
Fra : Mr.Stock
Vist : 315 gange
370 point
Dato : 04-10-02 11:08

Til at hjælpe mig med at monterer mine dioder på en sonic! Kan du sætte sådan nogen på og bor du i nærheden af Slagelse(vestsjælland) så skrivvvv!!!! på forhånd tak

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 05-10-02 09:30

Hej Stock,

tja... jeg har ikke lige nogen anelse om det... men måske denne her side ku' hjælpe dig... "Scooter-Instrumentering"... -->
http://www.dioder.dk/projekter/scooterinstrument.asp

nu ved jeg så ikke lige om det er der du vil ha' dioderne placeret...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 05-10-02 23:42

øhh nej ikke der!!

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 11-11-02 11:35

Slet ingen der kan hjælpe?!

Kommentar
Fra : mnc

Dato : 29-11-02 18:52

ved ikke om jeg kan hjælpe dig, men jeg bor i præstø (sydsjælland) men har lidt forstand på elektronik og lodning!! har loddet osv. i et halvt år på grundforløbet af min uddannelse... men kom med en detaljeret beskrivelse af opgaven på min mail mnc@sol.dk og jeg vil vurdere om jeg er kvalificeret til opgaven...

MVH Morten Christianse

Kommentar
Fra : mnc

Dato : 29-11-02 18:52

ved ikke om jeg kan hjælpe dig, men jeg bor i præstø (sydsjælland) men har lidt forstand på elektronik og lodning!! har loddet osv. i et halvt år på grundforløbet af min uddannelse... men kom med en detaljeret beskrivelse af opgaven på min mail mnc@sol.dk og jeg vil vurdere om jeg er kvalificeret til opgaven...

MVH Morten Christiansen

Kommentar
Fra : Lars4001

Dato : 04-12-02 20:57

Hej!

Det er heller ikke noget problem selv at montere dioder, skriv et detaljeret brev til www.dioder.dk, så for du garanteret en god beskrivelse af hvordan det skal gøres.

Lars4001

Ps. Jeg kender en der selv monterede hans dioder uden nogen form for kendskab til elektronik, og det gik helt fint!!!

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 14-12-02 17:27

hmm se på

www.jogamok.dk

under gejl og så dioder