/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Pasning af hund i ugerne 29, 30 & 31
Fra : bne
Vist : 602 gange
200 point
Dato : 29-06-05 10:31

Vi mangler en pasningsmulighed for vores 2 år gamle glade schæfer i uge 29++ (fra fredag d.15.7. til mandag d.25.7.) og senere igen fra torsdag.d.28.7. til søndag d.7.8.
Ledige pensioner, osv ????
Det skal være i området indenfor Silkeborg, Herning, Viborg, Randers og Århus (Vest)

Kommentar
Fra : nakuaq

Dato : 29-06-05 10:55

hejsa
er det en tæve eller en hanhund - og hvordan er han/hun med andre hunde af samme køn?
Hilsen Dyma

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 10:57

Hvad med venner - naboer - familie o.lign. som den kender i forvejen.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 29-06-05 11:53

Det er da bare at søge efter hunde pensioner og så ringe til dem og se om der er plads

Kommentar
Fra : bne

Dato : 29-06-05 11:58

-> nakuag : Det er en tæve, og hun er meget glad for andre hunde - vi har aldrig oplevet seriøse magtkampe, hun er hverken 'over-' eller 'under-hund'..

->refi : venner er på ferie samtidigt, og familie bor dels langt væk, eller er belastede af sygdom.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 12:03

Ja - så er der jo kun at ringe til hundepensioner - og det behøver jo ikke være lige i jeres område.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 29-06-05 12:12

Ja, men når man nu både har prøvet opslag via nettet og diverse telefonbøger, såååååååååååå........
Så derfor dette 'nød-råb'

Kommentar
Fra : bne

Dato : 29-06-05 12:13

Og : JA, jeg ved godt at vi er sent ude - men sommeren har det med at overraske os h-v-e-r-t år

Kommentar
Fra : nakuaq

Dato : 29-06-05 12:14

mmmm refi det da ikke sikkert der kun er at ringe til hundepensioner - jeg har eksembelvis lige en tæve her som kommer fra Albanien - hende passer jeg - og dem som har hende kontaktede mig for 4 uger siden,så helt ueffen er det vel ikke at eftersøge på nettet!Og på pensionerne kender man jo heller ikke personalet!
Dyma

Accepteret svar
Fra : nakuaq

Modtaget 200 point
Dato : 29-06-05 12:19

bne prøv,at kontakte mig på narsarsuaq@tdcadsl.dk så kan vi lige maile lidt sammen?
Dyma
så vil jeg se om jeg kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 12:26

Ja... Man kan da blive overrasket

Kommentar
Fra : Annakellberg

Dato : 05-07-05 16:18

Hej .

jeg vil meget gerne passe din hund ?
alså det er jo bare privat , vi har ikke selv
hund , men har tit passet vores venners
hunde . Hvis du er entereseret må du gerne
skrive til min mail Anna_strangholt@hotmail.com .

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 06-07-05 11:19

Tak for svaret nakuaq.
Tak for tilbudene - der viste sig en løsning, via familien; men tak alligevel.