/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sort Sonic sælges!
Fra : Mr.Stock
Vist : 292 gange
100 point
Dato : 04-10-02 11:05

Min Sorte sonic er tilsalg..
Info:
Sort
kørt: 4700 km
Fra 2001 december
Ingen ridser, rust, starter og kører perf.
Tun:
Metrakit Cylle
Metrakit vario
Metrakit kobling
21 mm dell'orto
Flot TP Nardo
NY TR krumtap

Gejl:
Buzetti sidestøtteben
Sort tonet lygter
Alu trinplader
Gp Spoiler
Sort malet varioskjold
Hvid dækskrift

Andet: Optrækket er kanont!

pris?! kom med et bud?!

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 04-10-02 11:47

Prøv www.dba.dk. Dette er ikke en handelsplads!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-10-02 11:34

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:QIcn9.67980$Qk5.2994422@news010.worldonline.dk...
> Min Sorte sonic er tilsalg..
> Info:
> Sort
> kørt: 4700 km
> Fra 2001 december
> Ingen ridser, rust, starter og kører perf.
> Tun:
> Metrakit Cylle
> Metrakit vario
> Metrakit kobling
> 21 mm dell'orto
> Flot TP Nardo
> NY TR krumtap
>
> Gejl:
> Buzetti sidestøtteben
> Sort tonet lygter
> Alu trinplader
> Gp Spoiler
> Sort malet varioskjold
> Hvid dækskrift
>
> Andet: Optrækket er kanont!
>
> pris?! kom med et bud?!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Gå til gruppen dk.marked.privat.knallert det er der der handles.

Kim Larsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-10-02 13:09

Har du ikke en mail der virker, som jeg kan skrive til?
Jeg er MEGET interesseret i din Sonic...
Har du nogle billeder du kan sende, og hvad havde du ca. regnet med at få
for den?

Mvh. Kim

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:QIcn9.67980$Qk5.2994422@news010.worldonline.dk...
> Min Sorte sonic er tilsalg..
> Info:
> Sort
> kørt: 4700 km
> Fra 2001 december
> Ingen ridser, rust, starter og kører perf.
> Tun:
> Metrakit Cylle
> Metrakit vario
> Metrakit kobling
> 21 mm dell'orto
> Flot TP Nardo
> NY TR krumtap
>
> Gejl:
> Buzetti sidestøtteben
> Sort tonet lygter
> Alu trinplader
> Gp Spoiler
> Sort malet varioskjold
> Hvid dækskrift
>
> Andet: Optrækket er kanont!
>
> pris?! kom med et bud?!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-10-02 14:26

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:QIcn9.67980$Qk5.2994422@news010.worldonline.dk...
> NY TR krumtap
>
Det er så godt nok 4-5 måneder siden den blev monteret, så den er da ikke
ligefrem så ny længere.

Og ja, jeg ved godt hvad jeg snakker om. Kender tidligere ejer af scooteren.

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com
ICQ# 54047619

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-10-02 15:59

> Har du ikke en mail der virker, som jeg kan skrive til?
> Jeg er MEGET interesseret i din Sonic...
> Har du nogle billeder du kan sende, og hvad havde du ca. regnet med at få
> for den?

Why don't you get it, ingen vil sælge dig noget af deres ;)

//Troels

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-10-02 17:53

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3d9dac8c$0$32542$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Har du ikke en mail der virker, som jeg kan skrive til?
> > Jeg er MEGET interesseret i din Sonic...
> > Har du nogle billeder du kan sende, og hvad havde du ca. regnet med at

> > for den?
>
> Why don't you get it, ingen vil sælge dig noget af deres ;)
>
Han troede han kunne få en neos med 7000 km på klokken, og i meget pæn stand
for 6000,- jeg overvejer lidt hvor meget han vil gi' for sonic'en.. 700 og
en kasse skumbananer eller lign ;)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 05-10-02 23:36

Min mail er Dieselboy2001@ofir.dk
Skriv hvis i har et seriøst bud!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-10-02 22:50

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:_jFn9.45$UK5.1934@news.get2net.dk...
>
> "Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d9dac8c$0$32542$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Har du ikke en mail der virker, som jeg kan skrive til?
> > > Jeg er MEGET interesseret i din Sonic...
> > > Har du nogle billeder du kan sende, og hvad havde du ca. regnet med at
> få
> > > for den?
> >
> > Why don't you get it, ingen vil sælge dig noget af deres ;)
> >
> Han troede han kunne få en neos med 7000 km på klokken, og i meget pæn
stand
> for 6000,-

Ja! For Neos stinker virkelig... Det minder jo mest om en mormor
knalllert...

jeg overvejer lidt hvor meget han vil gi' for sonic'en.. 700 og
> en kasse skumbananer eller lign ;)

Ja! Og lidt til... for en Sonic er en fed knallert...

/Kim

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-10-02 11:46

"[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:annmq0

> Ja! Og lidt til... for en Sonic er en fed knallert...

Hvor henne?

MVH
Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-10-02 19:30

"[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:annmq0$1lou$1@news.cybercity.dk...

> > >
> > Han troede han kunne få en neos med 7000 km på klokken, og i meget pæn
> stand
> > for 6000,-
>
> Ja! For Neos stinker virkelig... Det minder jo mest om en mormor
> knalllert...

tsk, stakkels uvidende barn...!!
har du ingen ide om hvad du snakker om? den har et okey lækkert design og
kører ganske udemærket! langt bedre end din rocky cykel fra kvickly ;)

> jeg overvejer lidt hvor meget han vil gi' for sonic'en.. 700 og
> > en kasse skumbananer eller lign ;)
>
> Ja! Og lidt til... for en Sonic er en fed knallert...

Stakkels stakkels barn :)

> /Kim
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-10-02 23:56

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:wi%n9.91$oG6.1965@news.get2net.dk...
>
> "[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:annmq0$1lou$1@news.cybercity.dk...
>
> > > >
> > > Han troede han kunne få en neos med 7000 km på klokken, og i meget pæn
> > stand
> > > for 6000,-
> >
> > Ja! For Neos stinker virkelig... Det minder jo mest om en mormor
> > knalllert...
>
> tsk, stakkels uvidende barn...!!
> har du ingen ide om hvad du snakker om? den har et okey lækkert design og
> kører ganske udemærket! langt bedre end din rocky cykel fra kvickly ;)

Jeg har vist nok en cykel der er en del mere værd end hans lille Neos...

>
> > jeg overvejer lidt hvor meget han vil gi' for sonic'en.. 700 og
> > > en kasse skumbananer eller lign ;)
> >
> > Ja! Og lidt til... for en Sonic er en fed knallert...
>
> Stakkels stakkels barn :)

Stakkels stakkels "mand" :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-10-02 12:10

"[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:anqf1p$1ng8$1@news.cybercity.dk...
>
> "Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:wi%n9.91$oG6.1965@news.get2net.dk...
> >
> > "[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> > news:annmq0$1lou$1@news.cybercity.dk...
> >
> > > > >
> > > > Han troede han kunne få en neos med 7000 km på klokken, og i meget
pæn
> > > stand
> > > > for 6000,-
> > >
> > > Ja! For Neos stinker virkelig... Det minder jo mest om en mormor
> > > knalllert...
> >
> > tsk, stakkels uvidende barn...!!
> > har du ingen ide om hvad du snakker om? den har et okey lækkert design
og
> > kører ganske udemærket! langt bedre end din rocky cykel fra kvickly ;)
>
> Jeg har vist nok en cykel der er en del mere værd end hans lille Neos...

Hvad skulle det da være for en cykel?
tror du skal lære lidt om hvad tingene er værd...! en Neo's i den stand går
typisk for 10-11.000,- det kan godt være i stjæler dem i KBH eller hvad der
nu sker... men faktum er at den er mere værd end både 6000,- og 8000,- her
hvor jeg kommer fra..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-10-02 13:38

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:GYdo9.37

> Hvad skulle det da være for en cykel?
> tror du skal lære lidt om hvad tingene er værd...! en Neo's i den stand
går
> typisk for 10-11.000,- det kan godt være i stjæler dem i KBH eller hvad
der
> nu sker... men faktum er at den er mere værd end både 6000,- og 8000,- her
> hvor jeg kommer fra..

LOL! (ikke LOL fordi jeg ikke er enig, men LOL til din måde at forklare det
på)

Desværre er der bare mange mennesker som tror at fordi naboen har købt en
til en svinepris, fx. 6000, så skal alle andre koste det samme, bare fordi
førnævnte sælger er en knold.

Kender det fra min omgangskreds, og derfor sælger jeg aldrig noget til dem.
De tror jo det skal være gratis alt sammen :-/ Jeg kender godt værdien af
det jeg sælger + at det altid er utrolig velholdt når det har været i min
besiddelse. Derfor vil jeg også have prisen for det, og ikke en eller anden
lav pris, bare fordi "man lige har set en tilsvarende i DBA til 2kilo under
prisen". (sjovt nok der altid kun er en til den lave pris og aldrig flere af
samme)

MVH
Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-10-02 23:49

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:GYdo9.37$wh.1006@news.get2net.dk...
>
> "[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:anqf1p$1ng8$1@news.cybercity.dk...
> >
> > "Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> > news:wi%n9.91$oG6.1965@news.get2net.dk...
> > >
> > > "[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:annmq0$1lou$1@news.cybercity.dk...
> > >
> > > > > >
> > > > > Han troede han kunne få en neos med 7000 km på klokken, og i meget
> pæn
> > > > stand
> > > > > for 6000,-
> > > >
> > > > Ja! For Neos stinker virkelig... Det minder jo mest om en mormor
> > > > knalllert...
> > >
> > > tsk, stakkels uvidende barn...!!
> > > har du ingen ide om hvad du snakker om? den har et okey lækkert design
> og
> > > kører ganske udemærket! langt bedre end din rocky cykel fra kvickly ;)
> >
> > Jeg har vist nok en cykel der er en del mere værd end hans lille Neos...
>
> Hvad skulle det da være for en cykel?
> tror du skal lære lidt om hvad tingene er værd...! en >Neo's i den stand
går
> typisk for 10-11.000,

Lige præcis....
Men derfor er min cykel derfor stadig MERE værd, end din lille knallert....
Min cykel er lige blevet vurderet til 16-17-Tusinde kroner.. såå...
Desuden ville du slet ikke kunne forstå hvad det handlede om, hvis jeg
begyndte at fortælle om delene på min cykel!

> -det kan godt være i stjæler dem i KBH eller hvad der
> nu sker...

Jeg ved ikke hvad der sker... hvad sker der for dig? Det er da noget
mærkeligt noget at blande ind i diskussionen...

>men faktum er at den er mere værd end både 6000,- og >8000,- her
> hvor jeg kommer fra..

Det er min cykel også.. Både der hvor du kommer fra, OG der hvoe jeg kommer
fra

Mvh. Kim

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-10-02 17:17

"[KBH]--=(KiM)=--" <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:ant31b$1md0$1@news.cybercity.dk...
end hans lille Neos...
> >
> > Hvad skulle det da være for en cykel?
> > tror du skal lære lidt om hvad tingene er værd...! en >Neo's i den stand
> går
> > typisk for 10-11.000,
>
> Lige præcis....
> Men derfor er min cykel derfor stadig MERE værd, end din lille
knallert....
> Min cykel er lige blevet vurderet til 16-17-Tusinde kroner.. såå...
> Desuden ville du slet ikke kunne forstå hvad det handlede om, hvis jeg
> begyndte at fortælle om delene på min cykel!

Prøv mig... jeg ved faktisk ret meget om cykler...

> >men faktum er at den er mere værd end både 6000,- og >8000,- her
> > hvor jeg kommer fra..
>
> Det er min cykel også.. Både der hvor du kommer fra, OG der hvoe jeg
kommer
> fra

Ja, og så betaler man prisen for det den er værd og kommer ikke med en
fuldstændig useriøst bud...
hva fanden skal du oz med en knallert, når du har en god cykel?

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : mnc

Dato : 08-10-02 21:53

eeeehm... hvis i skal diskutere... er det så ik nemmere, og hurtigere overstået vha. ICQ, MSN eller mange af de andre glimrende programmer?! hmmmm... men på den anden side er det her jo meget underholdende for os andre.... :D....... keep up the good work.... eller noed
Og...... kan ik se ligheden mellem en knallert.... , og en dyr cykel :D
meen whatever... hvis nogen af jer har lidt forstand på ruller -> Honda SFX har jeg et spørgsmål liggende som bare venter på et svar ;)

mvh Morten aka. Mnc

Kommentar
Fra : PGOKILLER2000

Dato : 13-05-03 21:49

Jeg vil give 7500,- for din Sonic

Kommentar
Fra : PGOKILLER2000

Dato : 13-05-03 21:52

Anden pris kan forhandles, send en mail vis du vil handle. (min mail er rendmig2000@sol.dk)

Kommentar
Fra : tanke_torsk

Dato : 26-05-03 23:02

Hej jeg vil gerne gi 8500,- hvis den er fed... Men kun hvis du ikke bor mere end 100km fra århus!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tanke_torsk

Dato : 26-05-03 23:03

by the way min mail er tanke_torsk@ofir.dk