/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Spec.kabel ??
Fra : oz1eqp
Vist : 549 gange
200 point
Dato : 29-06-05 09:22

Hej
Er der nogen her som kan fortælle mig hvor jeg kan få fat i et spec.kabel.Det skal forbinde TELE2 skillefilter og Wan
porten i en Zyxel Prestige 650 H. Kombineret MODEM/ROUTER.
Stikket i skillefilteret ligner dem til TLF.og det andet er det normale,som bruges i routere.
oz1eqp Arne

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 29-06-05 09:48
Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 210 point
Dato : 29-06-05 09:50

du får lige et kort link

http://kortlink.dk/google/vek

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 29-06-05 10:10

Det røde kabel har jeg ikke fået med,har købt Routeren på E-Bay,så det er lige netop det kabel jeg mangler.
Har du nogen ide om,hvor det kan købes ?
oz1eqp Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 11:02

det røde kabel er så vidt jeg kan se bare et ethernet kabel - kan købes alle vegne hvor der handles med medie tilbehør- med sikkerhed hos tdc telebutikkerne ( har nu ikke set det i rødt)

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 29-06-05 16:58

Tak for svaret buch78.
Med hjælp fra dit link fandt jeg frem til hvad jeg skal bruge.Det er en adapter.
Tak for hjælp.