/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Dumt sted?
Fra : epidedymittis
Vist : 300 gange
25 point
Dato : 29-06-05 00:32

Hvad er det dummeste sted man kan lægge sig til at sove? -og jeg HAR svaret!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-06-05 00:35

På PAN?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-06-05 00:35

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-06-05 00:36

hehe.. desværre..

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 29-06-05 00:43

under en flot fyr???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 00:44

ja især hvis man sover og er af hunkøn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 00:46

i en fiat uno med de andre af samme køn ???????????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-06-05 00:47

Midt på Holbækmotorvejen

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 00:51

på motorvejen før morgentrafikken ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 00:55

ved siden af svigermor ?????

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 29-06-05 00:57

i solen uden parasol.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 00:59

i strandkanten før tidevandet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 01:02

på trappen til en politistation

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 01:03

på bagsædet af en stjålet bil

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 29-06-05 01:08

For lige at fortsætte miritdk's forslag

på bagsædet af en stjålet bil... med et bagagerum fuldt med kokain og bilen holder lige foran en politistation og iøvrigt lige med bagenden udover en skrænt, der fører lige ned i en flod fyldt med alt for glubske alligatorer?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-05 06:58

[hør] Jeg faldt i søvn på det lokale spruthus igår

I dag har jeg ingen penge

MEGET DUMT BØV !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-05 07:03

....tømmermænd og bondeanger har jeg også !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-06-05 07:35

På hospitalet. .... Man risikerer ikke at vågne igen.

ellebye

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-06-05 07:56

Ved siden af min søn på 7½ år, han PRUTTER.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-05 08:20

Ved siden af en dejlig pige, og først opdage det, når hun rejser sig og..............går.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-06-05 08:21

Ved siden af en mand, der har spist brunkål til aftensmad.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-06-05 08:25

( Udenfor tråd til molokyle: http://www.kvf-dogracing.dk/ )

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 25 point
Dato : 29-06-05 08:27

I køen til U2 billeter

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-06-05 08:34

Ved morgenmaden, hovedet falder ned i havregrøden, næse og mund stoppes til og man dør helt sikkert af mangel på luft.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-06-05 08:36

På stranden.

Et sted med myg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-05 09:21

..også uden for 'nummer' (..et ér jo smalsnak ):

Citat
maj_britt -> Jeg må se om jeg får tid til en cykelturtur fra Ama'r til Hedehusene, når jeg får ferie fra d.24-07-05 :-)
Jeg har ingen hund, men jeg har go'e ben, så jeg ka' selv løbe med ....ved siden af haren %-)

Måske du kan rådgive mig lidt om anskaffelse af en Whippet eller Italiener ???

</VOV>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-06-05 09:27

I pilotsædet på et fly!

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-06-05 09:30

Nahh, den er s.. mere spidsfindig..... så jeg knager videre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 09:56

I et mobilhome på havnen i Monte Carlo - det er nemlig grønttorv om formiddagen

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-06-05 10:19

Udenfor tråd: Molokyle, du spørger bare løs om køb af mynde.

Kan du løbe 70 km. i timen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 10:24

Turbo startes med 4 kg brunkål........

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-06-05 10:42

Enig, alle vil løbe væk fra ham

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-06-05 10:44

I chefens seng, ved siden af hans kone?

Eller i hans fede stol på hans kontor med benene oppe på hans elegante skrivebord?

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 29-06-05 12:06

Helt klart med hovedet nede i toilet kummen, fordi man kom hjem i en 10 hestes brandert, 2 dage efter man tog i byen!!!! ak ja....man kunne holde til det dengang.....

Vh fluffy

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-06-05 12:27

På en luftmadras på havet ved stranden.

I "svigerfars" seng fordi du er for fuld til at sanse hvor du er og ligesom bare falder om der, "svigermor sover der allerede og lægger ikke mærke til at det er dig og ikke svigerfar, der kommer lidt senere og .............

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-06-05 12:35

I Ikea, mens du afprøver senge, ikke fordi du bliver opdaget, du kan bare ikke komme ud, fordi du vågner efter at personalet er gået hjem, den eneste, der kan hjælpe dig er en vagt med en hund, der nok snarere tror du er en tyveknægt, - og du skulle til eksamen, nu bliver tre års hårdt arbejde spildt, da du vil blive ekskluderet, hvis du ikke møder op, du har ingen mobil på dig og telefonerne i Ikea virker kun indenfor varehusets mure. AK VE !

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-06-05 12:50

For tæt på en myrertue........

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 29-06-05 12:59

på sin arbejdsplads...?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-06-05 13:09

Naaaaaaaaaaah, det klarer vores politikkere da fint.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-06-05 13:11

På bordel i Hamborg ?!!??

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-06-05 13:23

I elskerindens seng, iført superman kostyme og håndjern, hun tager naturligvis et billede og viser det til næste venindeaften

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 29-06-05 13:35

Ikke nødvendigvis mikael_hanna, som sejlende maskinmester sov jeg da på min arbejdsplads i 30 år.

Men i sin egen seng, det er der der er flest der dør, (til Molokyle der er ikke nær så mange der dør på det lokale spruthus)

Seipe

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 29-06-05 14:01

Det dummeste sted må være i sin seng, når man lige har hørt i radioen at 3. verdenskrig er brudt ud.

eller i en kummefryser i Irma...

eller i cockpitet på et lille cesna-fly, når man er piloten.

Der findes faktisk flere dumme steder at ligge sig til at sove, end der findes fornuftige steder..:!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-06-05 14:53

I er ikke i nærheden af noget! Den tætteste var dog mulberry, som sagde "i køen til U2 biletter".

Jeg vil mene, at det absolut værste sted at falde i søvn er til en Pearl Jam koncert på Roskilde-festival.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-06-05 14:54

Tak for svaret mulberry. - og alle i andre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-05 15:51

synes nu at frk fidus havde et rigtig godt bud