/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Netgear router, tildeling af adresse
Fra : bhermann
Vist : 312 gange
100 point
Dato : 28-06-05 22:54

Har en trådls Netgear router. Igennem lang tid har jeg haft en PC siddende på en af de faste porte, virker upåklageligt. Nu forsøger jeg trådløst at forbinde en Dell D610 med XP. Uafhængigt af, om routeren har kryptering slået til eller ej, kan jeg ikke connecte. Får en "network not assigning address" fejl på Dell'en. Nogen ideer til, hvad jeg kludrer rundt i.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-06-05 23:09

Prøv at "Reset" den og se om den vil acceptere i "default" indstillingen?

Annuller spørgsmålet
Fra : bhermann

Dato : 01-01-06 11:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål