/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
omformerstik :S-video til Video-RCA
Fra : tinnus
Vist : 486 gange
20 point
Dato : 04-10-02 10:31

Nu har jeg efterhånden næsten opgivet !!!!
Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan købe et omformerstik...
S-video som skal i min pc......til video-RCA som skal i min video !!
Please kan nogen hjælpe mig !!!

Kommentar
Fra : lsf

Dato : 04-10-02 11:28
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-10-02 21:45

I hvilken som helst Fona, Merlin, etc. butik.

Mvh.Alex.

"tinnus" <tinnus.news@kandu.dk> wrote in message
news:9ccn9.67961$Qk5.2989573@news010.worldonline.dk...
> Nu har jeg efterhånden næsten opgivet !!!!
> Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan købe et omformerstik...
> S-video som skal i min pc......til video-RCA som skal i min video !!
> Please kan nogen hjælpe mig !!!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-10-02 14:39

"tinnus" <tinnus.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9ccn9.67961$Qk5.2989573@news010.worldonline.dk...
> Nu har jeg efterhånden næsten opgivet !!!!
> Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan købe et omformerstik...
> S-video som skal i min pc......til video-RCA som skal i min video !!
> Please kan nogen hjælpe mig !!!

http://www.av-supply.dk/index.php?index=2&gruppeid=3&PHPSESSID=addb7bb664d83
6a53a49615c4d64724f

Eller køb den i Merlin etc. Bare husk det skal være en Konverter og ikke en
adapter. Enten øverste eller nederste vare i linket...

Martin S.

Accepteret svar
Fra : Currant

Modtaget 20 point
Dato : 08-10-02 15:11

Hejsa... Jeg kan hjælpe dig... Jeg har nemlig selv haft problemet...

Du har et SVHS kabel ikke? Jo, det har du vel nok :)

Så skal du have et RCA/phono-stik som du selv kan lodde i (disse kan købes i elektronik forretninger)... Så skal du have gang i loddegrejet...

Du kan gå ind og kigge på samle vejledningen på følgende side:
http://www.kandu.dk/dk/tip/1341

Hvis dit tv understøtter svhs skal du bare droppe den der 470 pf kondensator - det gjorde jeg ihvertfald og det virker ganske fint alt sammen...

Håber du kunne bruge det...