/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tekst på cdcover
Fra : batman1
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 28-06-05 21:01

hvordan laver man et cd cover evt. til sine digitalbilleder, problemet er et bagstykke
cover så man kan skrive en tekst der så kan ses når cd,en eksempelvis sidder i en reol

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-06-05 21:04

Man kan købe nogle dertil indrettede stykker pap/papir, så man både skriver på forside, bagside og side-side...

Spørg i en boghandel!

Kommentar
Fra : batman1

Dato : 28-06-05 21:11

undskyld jeg mente et program der kan indsætte en tekst, så den vender rigtigt på coveret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 21:11

Nero kan lave det hele

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 28-06-05 21:15

Eller du kan lave det selv ved hjælp af et tegne/ tekstprogram, har selv gjort. Det kræver selvfølgelig at du har en printer.

Kommentar
Fra : batman1

Dato : 28-06-05 21:32

jeg har Nero og printer, men teksten vender forkert i Nero , kan ikke finde ud af at vende den.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-06-05 21:37

Det kandu gøre med den almindelige Word du sikkert har på din PC.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 21:37

Det må da være fordi du bruger den forkerte skabelon.

Hvis du bruger den der er beregnet til coverbagside så kan du da vende teksten som du har lyst.

Skabelonen er ovenikøbet fortrykt med en tekst så du kan se hvordan den bliver.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 21:39

Den klarer da alle former for kasser - både cd og dvd

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 28-06-05 21:48

Du klikker en gang på den fortrykte tekst i enten højre eller venstre side så kommer pilene frem

Nu kan du dreje teksten medens du skriver og bagefter vende den tilbage igen.

Godkendelse af svar
Fra : batman1

Dato : 28-06-05 22:17

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 22:22

Selv tak