/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Gem til web i Illustrator 10
Fra : Loneso
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 04-10-02 09:21

Problemet er at hver gang jeg ber' illustrator 10 om at gemme til web, kommer der en boks op der siger at der er sket en uforklar'lig fejl og at den ikke kan gemme er der nogen der har en forklaring på det problem ??? og hvad jeg evt. kan gøre...

Kommentar
Fra : beate_00

Dato : 04-10-02 09:28

er det den fulde version du har?...hvis der er en try-out kan det være at denne funktion er disabled altså ikke er med i denne version?

ellers kan det måske være at du ikke har defineret hvilken type billede det er! gif eller jpg. og hvormange/hvilke farver der skal være

prøv lige det, måske var det det?!....

hilsen
Beate

Kommentar
Fra : Loneso

Dato : 04-10-02 09:50

Det er en lovlig fuld version af illustrator 10. men den skriver (her er hvad den skriver i boksen) " Kunne ikke fuldføre denne funktion fordi der opstod en ukendt fejl)

Kommentar
Fra : beate_00

Dato : 04-10-02 10:07

ok, det fungerer fint ved mig....så der måske nærmere tale om en fejl i programmet eller systemet???;-(

er fejlen opstået for nyligt eller har den altid været der?

Kommentar
Fra : Loneso

Dato : 04-10-02 10:16

Den har hele tiden været der... okay jeg prøver at kontakte sted hvor den er købt, men tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : beate_00

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-02 10:36

det var så lidt, håber du får styr på fejlen...

god week-end

Beate

Godkendelse af svar
Fra : Loneso

Dato : 04-10-02 10:50

Tak for svaret beate_00.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-10-02 11:57

Hej Lone,

nu har jeg ikke lige Adobe's Illustrator 10, men når du siger "gem til web", mener du så det sted ude på nettet hvor din hjemmeside er, og foregår det lidt a la ftp?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Loneso

Dato : 04-10-02 12:13

Nej, Ikke ude på jemmesiden men bare ganske almindelig gem til web ligesom i photoshop