/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny mobil
Fra : Anduzz
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 28-06-05 10:35

HeyY...

Jeg har en nokia 7610 (http://www.nokia.dk/phones/7610/) og jeg har overvejet at købe en nokia 6230i
(http://www.nokia.dk/phones/6230i/).
Jeg er træt af at 7610 er så stor, den kan kun afspille mono lyd, ingen infarød, dårlig video kamera, ingen radio.

Det eneste minus er vel at 6230i ikke er serie 60 baseret. Har nemlig et 128mb memorycard med mange programmer og spil til serie 60.

Hvis i var mig vil i så købe en ny mobil???

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 28-06-05 10:41

Ikke en 6230I, prisen falder på dem fra uge til uge, så der er formentlig noget bedre på vej - overvejer selv at skifte min mobil, men har valgt at vente, da jeg har læst der kommer noget godt i løbet af efteråret fra både Nokia og Sony-Ericson.

Kommentar
Fra : Anduzz

Dato : 28-06-05 10:53

ok tak for svaret.

Men til efteråret kan man jo bare sige det samme. Men det skal jo også helst være nokia, jeg har jo et memorycard.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 50 point
Dato : 29-06-05 13:22

Ja, hvis jeg var dig og skulle bruge en ny mobil nu, så ville jeg også købe den nu
- og ikke om 3-4 mdr., når der evt. kommer noget bedre.

For så kan man jo blive ved med at vente, som du selv siger.

Og hvis du synes, at Symbian-telefonerne er for store, er 6230i et fint valg.

Så løb - og køb.

Kommentar
Fra : Anduzz

Dato : 29-06-05 13:27

OK...mange tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : Anduzz