/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
jysk i horsens?
Fra : vmax6
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 27-06-05 22:07

hej.
er kommet til at vædde om hvornår jysk i horsens flyttede ud til hoegh guldbergsall´e. den ved harald nyborg og bilka. jeg ved at thansen åbnede der hvor jysk lå før omkring den 25 oktober. håber noen kan hjælpe da det gælder min ære og to blå havestole fra netop jysk.
MVH sonny

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-06-05 22:25

Jeg mener det er ca 1 1/2 år siden.

Accepteret svar
Fra : lillespir

Modtaget 110 point
Dato : 27-06-05 22:42

Hej vmax6

Jeg mener at de åbnede på Høeg Guldbergsgade i forbindelse med julesalget
2003.
Det var sk... koldt at stå i kø.
Hilsen Rita.

P.S. Prøv at skriv til JYSK via deres hjemmeside, og stil spørgsmålet der.
Så får du den korrekte åbningsdato.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-06-05 22:52

Denne artikel kan jeg ikke se datoen på.
Men det kan måske hjælpe dig yderligere i dit forsøg på ar rede æren.

http://kortlink.dk/93/vcp
Citat
Nyhed og flytning
Også i andre dele af byen kommer nye forretninger. Som omtalt i torsdags-avisen åbner udstyrs- og reservedelsfirmaet T. Hansen til september butik på Høegh Guldbergs Gade, hvor Jyske Sengetøjslager rykkede ud i fjor. Og i Nørregade flytter Musik Bixen til større lokaler og skifter navn til Music-City.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-06-05 23:06

Artiklen er fra 5-7-2003 http://www.horsensfolkeblad.dk/default.asp?artikelid=2536

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 27-06-05 23:06

Hej igen vmax6
Jeg vil lige undskylde mange gange.
Den jeg skrev om var flytningen til Ove Jensensalle.
Butikken på Høeg Guldbergsgade mener jeg åbnede for omkring 10 år siden.
Hilsen Rita

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-06-05 23:08

jubii..så huskede jeg da nogenlunde rigtigt

Kommentar
Fra : vmax6

Dato : 27-06-05 23:09

okay tak for hjælpen... men ser desværre ud til at jeg har tabt... men sårn er det jo....
håber sku at det er nogle goe stole....
sonny

Kommentar
Fra : vmax6

Dato : 27-06-05 23:11

mente også ove jensens alle... det skulle gå lidt hurtigt..

Godkendelse af svar
Fra : vmax6

Dato : 27-06-05 23:13

Tak for svaret lillespir.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-06-05 23:14

Jeg er forvirret

Hvad er spørgsmålet, og hvad er svaret ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-06-05 23:16

Ifølge artiklen er butikken flyttet i 2002.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 27-06-05 23:17

Hej vmax6.
Det var så lidt.
Hilsen Rita