/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Comp fryser efter install af bootskin
Fra : alimak
Vist : 482 gange
75 point
Dato : 27-06-05 19:46

Jeg prøvede dette tip som jeg fant her: http://www.kandu.dk/dk/tip/11687
Efter jeg byttet opstartsbillede så fryser computeren når billedet kommer frem på skermen.Jeg måtte starte i fejlsikret tilstand og system gendanne.Er der nogen der ved om jeg kan gøre noget så jeg kan skifte opstartsbillede uden at få problemer?
alimak

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-06-05 20:04

Jeg har ligeså prøvet tippet, men fik ingen problemer. Prøv et andet billede, f.eks. et af dem der i forvejen ligger i det program der er linket til i det omtalte tip.

Accepteret svar
Fra : Squarna

Modtaget 85 point
Dato : 27-06-05 20:50

ja, du går ind i Bootskin og trykker "default system boot screen"... så har den sat det gamle skin på...
prøv så at fjerne programmet og instalere det igen... prøv at sæt andet bootskin på denne gang...
det kan være din computer ikke kan lide Bootskin af en eller anden grund... det skal jeg ikke kunne sige...

-Squarna

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 19-07-05 21:07

Tak for svaret Squarna.
alimak