/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Næste års Robinson - lyder interessant.
Fra : Eyvind
Vist : 222 gange
1 point
Dato : 27-06-05 12:48

annettemor...................jeg ville bare høre om hvilken lækker bil der bliver stillet til rådighed.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 11 point
Dato : 27-06-05 12:54

Jeg har hørt det er en limegrøn Skoda

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-06-05 12:55

Slimegrøn?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-06-05 12:55

En 105'er

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 13:01

Så skal det være en rapid.

Og så lige ***** for den gode idé med sådan en Robinson.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-05 13:02

Glem det Eyvind. Her er bilen du får til rådighed, hvis du stiller op til årets Robinson!

http://www.onkelhans.net/oldtimer/foto/skoda-3-gross.jpg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 13:03

Mums - sikke en lækker bil. Den har samme farve som vores.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-05 13:05

Samme farve OG model som min

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 13:06

Folk der ikke behøver 'Reality' programmer for at opleve verdenen, som den nu engang udfolder sig: Kører cykel.

Vild spænding ...hele vejen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 13:08

samme farve som vores........................hækkesaks.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-05 13:12
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 13:14

Min Mustang er Dueblå

..'Herre' modellen det er

http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=191&pf_id=6063608

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-05 13:15

Mens mændene leger far og børn i den ny Robinson, så monterer vi kvinder vores stilletter - og tager på campingtur i den barske og uciviliserede Australske outback - med kvælerslanger og alt muligt andet kryb!

Så skulle det vist stå lige

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 13:18

Må man godt køre skoda i Australien.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-05 13:21

Og husk at bruge den rigtige hilsen når du møder de andre skoda-ejere.
En strittende finger = jeg har ikke skiftet motor.(vedkommende kommer lige fra forhandleren)
2 fingre i V stilling = jeg kører på anden motor
3 - 5 fingre = antal nye motorer
tommeltot alene = jeg har ingen defekt motor ( han holder helt stille og venter på skrotpræmien)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 14:04

En Skoda ligger godt i svinget

Der ligger f.eks. 5 i svinget ved Amagerlandevej

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-05 09:50

Tja Annettemor kom jo ikke ind og fortalte noget, så nu må jeg ty til andenhånds beretningen fra dig.
Tak for svaret creamygirl.

Ps. Desværre er jeg blevet disket og kan ikke deltage.
Begrundelsen var, at når jeg har 6 børnebørn, så må der være tale om doping.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-06-05 17:04

Selv tak - og ja, du er disket til den skønne limegrønne skoda, men jeg fornemmer at det ikke gør så meget