/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Ferie på studie - Århus Universitet
Fra : proeven
Vist : 3034 gange
210 point
Dato : 26-06-05 22:45

Hej.

Jeg skal muligvis læse informationsvidenskab på Aarhus Universitet her til september.

Nogen der ved hvonår man på denne uddannelse har ferie?
Og hvor længe?

Det er nemlig vigtigt for mig at vide, hvornår den længste ferie er.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 23:00

Har du ikke fået en plan ?

Ellers ring til universitetet de ved det da.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 220 point
Dato : 26-06-05 23:02

http://www.au.dk/da/hum/uinform/studhaft.htm#opbyg
Citat
Universitetsåret er delt i to semestre. Efterårssemesteret begynder 1. september, og undervisningen varer til omkring midten af december. Forårssemesteret begynder 1. februar og varer til omkring midten af maj. I december-januar og maj-juni afholdes eksamen, ligesom der her også er afsat tid til selvstudier.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 23:02

Ellers må du jo kigge her

http://www.au.dk/da/hum/uinform/uddan.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 23:07

Der er nok ikke meget ferie på de 3 mdr.

Godkendelse af svar
Fra : proeven

Dato : 26-06-05 23:17

Tak for svaret jakjoe!
Utroligt jeg ikke har fundet det - har søgt rundt på samme side!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-06-05 23:32

ja der står mange ting på nettet.

Det er nogen gange det med ikke at kunne se skoven for barre træer.

mvh
jakjoe