/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tandlægevagten
Fra : frueyde
Vist : 3352 gange
250 point
Dato : 26-06-05 18:02

er der nogen der kan fortælle hvad det koster hos tandlægevagten i københavn at få trukket en tand ud.

Accepteret svar
Fra : johnni

Modtaget 260 point
Dato : 26-06-05 18:04

hej mener det koster 750 kr.men hæng mig ikke oppe på det..
vh.johnni

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 26-06-05 18:05

okay, er det ned bedøvelsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-06-05 18:05

Det samme som hos din almindelige tandlæge. Evt. overarbejdstillæg for tandlægen betales af Amtet.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-06-05 18:06

det skulle være med det hele..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-05 18:08

Uanset hvad det kommer til at koste, så skal der betales kontant.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-06-05 18:09

Da du jo ikke kan gøre for at tanden skal trækkes ud udenfor alm. arbejdstid, kommer du ikke til at betale mere end hvis det havde været indenfor alm. arbejdstid. Amtets Sygesikring betaler Tandlægens løn, så du skal kun betale alm. pris.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 26-06-05 18:09

ans
ja det ved jeg godt, spurgte bare på prisen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 18:12

Gå ned og sig "dumme svin" til den nærmeste rocker - så er den ude på et øjeblik og det er gratis

Sorry - kunne ikke dy mig..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-05 18:16

Hvis man retter henvendelse til tandlægevagten på helligdage og i weekender pålægges et gebyr.

http://www.tandbehandling.dk/04_address/04_address.asp?id=noedkontakt

Der kan du måske også få at vide, hvad det koster.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-06-05 18:21

De plejer at sige til mig at den tand er svær at tage ud så vi må operere den ud 1400 kr.For 30 sekunders arbejde + bedøvelse. Jeg sagde jeg ikke havede penge så da fik jeg en postgiro i hånden. Så det passer ikke at man skal betale cash, selv om det er det de vil.
alimak

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-06-05 20:06

Tandlægevagten i Herning koster 1000 kr en Søndag....kontant!

En veninde havde for kort tid siden en frygtelig tandpine - og blev fortalt af tandlægevagten, at hun kunne møde op, og at hun skulle have 1000 kroner med i kontanter..

En underlig ordning i grunden med disse tandlægevagter. Telefontiden hos tandlægen i Herning er mellem 16.00 - 17.00. Min veninde kom igennem kl. 16.25, og fik af vide hun skulle være i klinikken inden kl. 17.00, ellers kunne han ikke behandle hende. Problemet var så bare, at hun havde en times kørsel fra sin bopæl, hvilket der ingen forståelse var for. Hun blev AFVIST!!!!!!!!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 26-06-05 21:25

I Aalborg får du at vide, at der er åbent, på Mandag ved din tandlæge,,,,,,,"de vil så nødigt vække tandlægen",,,ellers, hvis det er en vigtig skade der ikke kan vente, så er det gratis, indtil du får en skattebillet...????????
Men ellers gør som mig, hvis tanden kan holde,,,,,,,tag en øl, helst 20 og tag en god tang, og problemet er væk, det tager ½ minut,,,,,,,,,, men kun hvis tanden ikke er for dårlig, for ellers bliver rødderne sidende, med dyre regninger, til følge,,,,,hvad min gjorde, men ondt gjorde det ikke mere, da jeg hældte saltsyre i bagefter,,,,,,,,, men dette er absolut, kun for mennesker med tandlægeskræk AAAAAAAVVVVVVVVVVVVVV
Og det var virkligt godt ment, ellers kan du læse mere på
http://www.dintandlage.dk/
www.avmintand.dk
linket skulle gerne virke

Godkendelse af svar
Fra : frueyde

Dato : 26-06-05 22:47

Tak for svaret johnni. Kan fortælle at han måtte slippe 565,00, de 388,00 af dem var gebyr. også glemte de at skrive for bedøvelsen, så hvis de havde husket den havde det passet meget godt med de 750,-