/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
opel kadett Frisco
Fra : Klavshansen
Vist : 165 gange
50 point
Dato : 26-06-05 16:20

Hej. jeg tænkte på er her nogen der har komplet dør indtræk og til omme bag i bilen.! og det skal være kadett frisco

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 16:29

Tror du har mere held på dbl eller qxl

www.dbl.dk www.qxl.dk

Kommentar
Fra : Klavshansen

Dato : 26-06-05 16:33

har jeg prøvet men ingen kommentar så prøver alle steder. skal have dem. det er det ensete jeg mangler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 16:37

Har du prøvet diverse autoophug i dit område - de har som regel adgang til en landsdækkende database.

Kommentar
Fra : Klavshansen

Dato : 26-06-05 16:40

ja men ingen ku hjælpe!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-06-05 16:49

Prøv her, måske kan de hjælpe:http://www.autoteilemarkt24.de/makepage.php
alimak

Kommentar
Fra : Klavshansen

Dato : 26-06-05 22:35

har lige været der inde men kan ikke tysk så godt så..!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 27-06-05 09:28

Her er den fælles autoophugs-database, som refi omtaler.
Du kan selv søge i den:
http://www.dataophug.dk/menusprog/

Der kan du søge på hvad de har i de fleste ophuggere i hele landet. Jeg tror endda man kan få delene tilsendt til den lokale ophugger hvis man finder noget i den anden ende af landet.
Det er da et forsøg værd...