/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder dette mix
Fra : cas2cas
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 26-06-05 14:56

Hej
Jeg leder efter et (rock)mix med følgende sangere/bands huey lewis(power of love)-zztop(giving all your lovin)-bruce springsteen(cover me)-bryan adams(run to you)-bruce springsteen(born in the usa)
Sangene kommer i denne rækkefølge.
Nogen der har eller kender navnet på dette mix?

Venlig hilsen
Claus

Kommentar
Fra : Anja79

Dato : 27-06-05 12:49

Hej.
Kender det ikke, men er det et album eller et mix, du er stødt på på nettet?

Vh Anja

Kommentar
Fra : cas2cas

Dato : 27-06-05 14:41

hej
Nej det er på et kassettebånd jeg engang havde og jeg kan desværre ikke finde det mere, så nu vil jeg prøve at lede på nettet!
Men det er lidt svært når jeg ikke aner hvad det hedder
VH
Claus

Kommentar
Fra : Anja79

Dato : 28-06-05 12:08

Hmm..ja. Kender godt, når man kommer i tanke om noget fra "gamle dage", og det så ikke er til at støve op nogen steder. Det er ikke sikkert, at den opsamling er genoptrykt på cd, når nu det var et gammelt kassettebånd, du havde den på. Men du kan nok godt finde et album med de fleste af sangene på.

Sorry, jeg ikke kunne hjælpe