/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Umættelige toiletter
Fra : zonker
Vist : 323 gange
1 point
Dato : 03-10-02 20:59

Damn der må løbe meget vand fra de toiletter :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2145
http://www.kandu.dk/dk/tip/2144

Og så 6 styks i et helt år, det giver noget af en byge ? *GF*

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 03-10-02 21:06

Ja ja.......der er ganske vist 2 tip.....men kigger man godt efter, så er den ene knus til melander.....den anden er kun(s) til melander

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-10-02 21:37

måske er jeg træt, men jeg er stået helt af, hvad foregår der??

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 04-10-02 00:18

Melander.....

Det er den nye zonker
normalt (for et par måneder siden) havde han sikkert brækket halsen på hende *LOL*

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 04-10-02 07:42

Indtil videre er det jo åbenbart kun et fåtal, som forstår det som skrives, altså må DK et eller andet sted være kedeligt, for det er da mangel på humor, syntes jeg, når man ikke kan finde tråden i det jeg skriver. Så uforståeligt er det da heller ikke og man har da godt af at bruge de grå engang imellem ??

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 1 point
Dato : 04-10-02 08:10

nææ, jeg forstår bare ikke hvorfor jeg skal have knus, selv om det da er dejligt :)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-10-02 14:33

ups ... dk skulle ikke være blandet ind her UNDSKYLD, min fejl

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 05-10-02 14:33

Tak for svaret Melander.