/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
VEJKORT NORDJYLLAND
Fra : batman1
Vist : 1376 gange
50 point
Dato : 25-06-05 22:30

HVOR PÅ NETTET FINDER JEG ET GRATIS DETALJERET VEJKORT, JEG SKAL FRA AALBORG TIL HJØRRING PÅ SCOOTER?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-06-05 22:35

Du går ind på www.dmi.dk det kan alt, også lokalt. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 60 point
Dato : 25-06-05 22:35

http://www.dk.map24.com/
enten søg eller klik og klik for forstørrelse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-06-05 22:36

SHIT. Jeg læste det som Vejrkort. Men Vejkort finder du bl.a. her: http://www.kms.dk

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-06-05 22:40

du kan låne cd med rigtig gode kort på biblioteket

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-06-05 22:43
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-06-05 23:36

Nå den kunne ikke rigtigt klare et så stort kort, men så kandu jo prøve dette, det har jeg altid selv liggende på skrivebordet: http://www.multimap.com
Den dækker hele verden, kan finde vej og udskrive meget detaljerede kørselsvejledninger. Selv om den dækker hele verden er den forbavsende godt opdateret. Selv den nye Motorvej mellem Herning og Bording er med. Man skal lige bruge lidt tid på at lære programmet at kende, men så er det også rigtigt sejt. Pøj Pøj med det.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 25-06-05 23:37

Fra kort og matrikelstyrelsen kan du printe det ud som du har brug for.
http://www.kms.dk/C1256AED004EA666/(AllDocsByDocId)/D542B78301FDFBB1C1256DCD00526CB4

Nu behøver du jo ikke at tage småvejene, hvis du skal køre mellem disse to byer. Jeg vil tro, at den gamle hovedvej ikke er så befærdet efter at de har lavet en motorvej.

Hvis du skal have det som en udflugt kunne det måske være mest interessent at tage turen langs vestkysten.

Go' tur.

qfha

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 23:40

Med mindre du vil klippe og klistre en masse småkort finder du det ikke på nettet.

Nærmeste servicestation og køb et kort over vensyssel eller nordjylland - det er garanteret detalieret nok.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-06-05 23:49

Det ved jeg da ikke refi. Jeg har lige prøvet med Multimap og det er da fint. 3 kort dækker strækningen Aalborg - Hjørring og de er i 1:200.000 med mange detaljer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 00:01

3 er også en masse

Godkendelse af svar
Fra : batman1

Dato : 26-06-05 00:01

Tak for svaret ferik.