/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon IP3000 cd label
Fra : jeanned
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 25-06-05 21:55

Hej.

mit problem er at jeg gerne vil printe cd label på min cd.. jeg har en canon ip3000, det program der kom med til printeren kan gør det, men jeg vil gerne have den til at printe helt ind til midten, og det vil det program ikke, jeg har prøvet med coverxp og den vil godt men kan ikke finde ud af det når det er ikke er på et A4 ark, men direkte på cden, som canon jo kan... nogen der har prøvet det samme problem med en canon som kender til et program der kan hjælpe mig..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 22:08

Nero kan også lave labels, men om den kan lave dem direkte til tryk på cd ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 22:08

Alternativt kan du vel lave dem i word.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 25-06-05 22:14

Her er en del labelprogrammer du kan prøve.

http://www.tucows.com/downloads/Windows/DesignTools/CDLabelerCreators/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-06-05 23:42

ØV refi - Ka' du ik' find' no'en gratis?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 23:52

"arne"

Hvorfor gratis - det var bare for at prøve dem i første omgang.......

I øvrigt er der da et gratis imellem. Har du skiftet nick?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-06-05 01:53

Nej da, Men FINDES der noget gratis der funker, vil jeg da helst ikke betale. Det er da meget Danskt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 07:34

Nu var de jo til spørgeren........

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-06-05 07:40

Nej refi, de er til alle der bruger dette forum, NU og i fremtiden. Det burde du vide.

Godkendelse af svar
Fra : jeanned

Dato : 18-08-05 12:24

Tak for svaret refi.